Groeien van je buik vraag?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Porkie, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Het is misschien een rare vraag maar voel je iets als je buik begint te groeien?

Ik pas nog perfect in mijn broeken maar aan gezien het binnenkort toch stil aan gaat groeien en ik vandaag zo een gespannen gevoel heb binnen in mijn buik net of het trekt vroeg ik me af of dat dit misschien het begin was.

Groetjes

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor heel herkenbaar.
    In week 10 zaten mijn broeken aan het einde van de dag niet meer lekker, dus aan de zwangerschapsbroeken. Je merkt dat je lijf gaat uitzetten, druk achter/ boven het schaambeen enzo.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van :D

3. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Aaah, 8 weken zwanger <3 Gefeliciteerd joh!
    Merkte ook al wat gegroei na een week of 10... met 18 weken kon ik echt mijn skinny jeans niet meer aan :) En inderdaad, geregeld denk je dat gaat nog best en aan het einde van de dag ben je blij aan het einde van je werkdag als je je broek open kan zetten. Nou ja, ik dan :)

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Inderdaad rond die periode begon het as l een beetje.
    Later rond 16 weken voelde ik echt onderin en bijv mn liezen een soort spierpijn, oprekken van de banden. us nu weer even wat rustiger bij mij.

5. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Draag al 2 weekjes een zwangerschapsbroek, 2 weken dáárvoor liep ik enkel nog met broeksknopen los omdat t anders te strak zat.
    Het verschilt per persoon denk ik.

6. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ik heb gisteren mijn 1e zwangerschapsbroek gekocht. In de eerste weken had ik vooral s'avonds een opgezette buik.

Sinds deze week sta ik ook s'ochtends op met al echt een bolletje. En die broek zit heerlijk!

Mijn buik jeukt ook een beetje als het groeit en mijn liezen trekken ook een beetje. Soms voelt het ook gespannen aan en heb ik echt het idee dat ie een groeispeurtje maakt.

Ik vind het nog steeds zo bijzonder dat mijn buik groeit.

7. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Het zal dan toch mijn buik zijn die groeit.
    Vandaag had ik een hogere broek aan en die kan ik moeilijk verdragen.
    Ook heb ik soms zo een zenuwachtig gevoel in mijn buik.

Alle binne een paar weken hopelijk voor mij ook een echt buikje

Groetjes

Deel Deze Pagina