geen fyne sympth.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Fayy, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

felle steken echt speld steken in me liezen en onderbuik gevoel nou. niet normaal soms hoe pijn t doet.. vraag me af of t wel normaal is.
    maandag weet ik meer. nog ff volhouden 8)

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hey fayy (dat rijmt;))
    Ik had het ook toen ik zwanger was. Zeker bij een zwangerschao die wat langer bleef en natuurlijk bij die van mijn dochter.
    Waarschijnlijk is het gewoon je bm die aan het oprekken is. Aangezien die de komende maanden van maar mini naar maat mega gaat gebeurt daar een hoop. Daar kan een hoop pijn bij komen.
    Maar volgens mij moet jij ergens volgende wk naar de vk toch?
    BEn je bang voor een bbz?
    Volgens mij zit de pijn dan voornamelijk rond 1 kant (1 eileider) en komt er schouderpijn en constante aandrang tot poepen bij..
    Maar ik ben maar een leek he;)

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb dit geregeld ook volgens mij is dat het oprekken van je baarmoeder.
    Volgens mij hebben wij rond dezelfde tijd een miskraam gehad met 9 weken ongeveer. MAar probeer rustig te blijven die stress is niet goed voor je kindje.
    Mijn HA zei ook stel je krijgt weer een miskraam dat is met niks tegen te houden hoe graag je dat ook zou willen probeer te genieten maar ik weet het uit ervaring dat is erg MOEILIJK en probeer niet teveel op internet op te zoeken want je maakt je helemaal gek.

Doe het rustig aan en alvast heel veel suc6 voor maandag!

4. voske

voske Actief lid

Nov 15, 2007
    228
    0
    0
    ik heb bij alletwee mijn zwangerschappen (1x miskraam en een gezonde zoon) hele felle krampen gehad. Ik stond krom van de pijn en de dokter dacht zelfs aan nierstenen. Ik ging door de grond van de pijn, maar dat hoorde bij het oprekken van de baarmoeder en was dus niks verontrustends! Maak je niet teveel zorgen... kan er allemaal bij horen!

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties :)ja t was wel ff heftig al die pijntjes maar t gaa tnu weer.. nu heb ik eerder heel veel steken en daarna rennend naar de wc (diaree;$)
    dus dat komt daar dan door.
    vorige zwschap hadk afentoe ene pijntje maar niet zo.
    maargoed niet alle zwangerschappen zijn t zelfde:)

ik ben in t zhuis geweest had echt pijn enz. allerlei onderzoeken gedaan en mocht voor hcg prikken en maandag dan weer en dan naar de vk een echo..zo zien ze een verschil als t te snel stijgt kan ik wel een kans hebben op een bbz maar t is zoooo nihil
    en heb net de dokter gebelt voor de uitslag van gister..hcg was 12454!!!!!! das goed toch :| hij zei das iets van 7 weken :p

Share This Page