Wie wil er naar mijn testjes kijken?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lemi, Dec 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Mijn eerste echte cyclus na het stoppen met de pil was 29 dagen, de tweede was 34 dagen en om te weten hoe het nu zou zitten ben ik met ovulatie-testen begonnen.

30november ben ik begonnen. Voor de zekerheid een beetje vroeg zodat ik mn eitje niet kon missen. Nou was t streepje constant hetzelfde, maar vanmorgen werd ie ineens donkerder. Nu is het teststreepje echt donkerder dan het controle streepje. We hebben donderdag avond (4dec) en zondag ochtend 7dec voor het laatst geklust. Nou ben ik benieuwd of het t verstandigst is om dan vanavond te klussen. Kan het ook zijn dat ie morgen alsnog donker is en kan ik dan beter wachten met klussen nu? Twee dagen achter elkaar wil mn ventje echt niet, haha hij is al zo druk. En ik zelf ben ook op hihi. :p

Als ik uit ga van een cyclus van weer 34 dagen dan zou mn sprong ook echt morgen moeten zijn, dus kan best kloppen...

Ben wel blij dat ik niet echt een aanloop had in de streepjes, hij is nu ineens echt heel erg donker...

haha ben helemaal blij, maar moet nou nog wachten tot ventje thuis is en hij smste al dat ie gestresst is. Hmm, moet dus goed mn best doen! :)

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    hihi, wie wil er niet alleen kijken, maar ook reageren;)

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

Jun 20, 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Hallo die van 9/12 is duidlijk pos...
    Dus 9/10 /11/12/ en 13 zou ik klussen zeer zeker vanavond en morgen klussen.
    Ze zien er goed uit.

4. Eefje77

Eefje77 Actief lid

Nov 27, 2008
    132
    0
    0
    Absoluut klussen vanavond! hihi
    Lotte, welke merk ovulatietesten gebruik je?

5. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    wauw, superpositief hoor. die van mij vandaag was die jij vanmorgen had. dus morgen wil ik wel zo n dikke paarse streep hihi je krijgt nu binnen 24 uur je ei, dus nu klussen morgen en overmorgen moet voldoende zijn! en de periode voor je eisprong kan je ook vruchtbaar zijn:) ik heb ook vandaag geklust, morge en overmorgen ook. daarna ... afwachten geblazen hihi

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    spannend he!

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Ja echt prositief. Je ei komt nu binnen 24-48 uur. De zaadjes doen er geloof ik (ergens gelezen) 12 uur over om er te komen. Dus Hup aan de klus!

En morgen nog een keer! hihi.

Ik had 28 nov positieve ovutest en heb 28, 29 en 30 geklust.

Succes Britt

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    even een vraagje. ik klus dan op de dag zelf en de dag erna. is het ook de bedoeling om het de dag daarna te doen? ik klus nu 2 weken om de week ongeveer. vandaag morgen(is hij als het goed is posi) en overmorgen. xx

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    @lotte ja binnen nu en 48 uur komt je ei, dus klusserdeklus! ik zou voor de zekerheid morgen ook pakken, dat zit je echt goed, en dan afwachten en voor de lol natuurlijk blijven klussen. :D

@dina, ik zeg altijd gezond zaad kan rondom ei elke dag dus als jullie er lol in hebben waarom niet een dagje extra, ik ben persoonlijk wel van mening dat het leuk moet blijven hoor dat klussen. maar dan zit je helemaal goed!

succes meiden en nu hopen op een kein wondertje! :D

10. nikton

nikton Bekend lid

Jan 10, 2008
    703
    0
    16
    Klussen!

11. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Een hele mooie duidelijke test....Hup aan de klus zou ik zeggen :)

12. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Hee dames.

Bedankt voor alle reacties, zie ze alleen nu net pas hihi. Maar geeft niet, ik heb mn ventje lekker kunnen verleiden gisteren!

Vanmorgen had ik nog zo'n donkere test als gisteren avond (7:00) en tussen 9:00 en 9:30 echt flinke ongi pijn links onderin mn buik! Nu weet ik meteen dat ik de vorige keer dus ook mn eisprong heb gevoeld! Had er nog nooit op gelet, maar weet wel zeker dat dit t was! Vorige keer had ik nog geen ovulatietesten en toen dacht ik dus dak mn eisprong had en 6 dagen later kreeg ik die pijn. Bleek dat ik 6 dagen later ongi werd, dus die pijn was de eisprong. Ohja en net ook getest en streepje was weer licht!

Kereltje komt laat thuis vanavond, maar ik weet ook wel zeker dat ie dan niet meer wil. Als ik vanmorgen mn eisprong had dan is t wel goed toch dat ik donderdag, zondag en gisteren heb geklust? Ik wil niet dat t gedwongen voelt, maar dacht ook dat het zoveel uur na je eisprong niet meer kon?

@eefje77: ik gebruik sensitest

Dusss nu ga ik de wachtronde in hihi...spannnnnend

ps: zet er nog een foto bij van vandaag. Test altijd 's morgens en 's avonds

Share This Page