geen last van de borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by conny75, Oct 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraag, normaal heb ik elke maand vanaf mijn eisprong last van mijn borsten, echt heel pijnlijk. Maar deze maand heb ik helemaal nog geen last van mijn borsten. Wel heb ik geregeld steken in mijn buik maar ja die heb ik ook elke maand :oops:
    Zou dit kunnen betekenen dat ik nog geen ei heb gehad of dat het misschien nu wel raak zou zijn?

groetjes
    conny

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    hallo
    ik had voor mijn ongesteldheid moest komenna de eisprong dus ook altijd last van mijn borsten en nu ik zwanger ben had ik dat dus nie dus messch be nje wel zwanger... maar goed wil je niet veel hoop geven bij iedereen is dat togh weer anders maar ik hoop het natuurlijk wel voor jou!

3. April

April Actief lid

Sep 27, 2007
    357
    0
    0
    Ik hoop het voor je! ik duim voor je! :D

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    hihihi ik hoop het ook, mijn gevoel zegt dat het raak is, maar ja ik wil het te graag dus dan denk je dat wel vaker.
    Vind het gewoon heel raar dat ik geen last van mijn borsten heb terwijl ik dat normaal wel altijd heb.

5. April

April Actief lid

Sep 27, 2007
    357
    0
    0
    :D

Ja, ik denk dus ook dat ik dit keer andere dingen voel. Ik heb juist voor het eerst dat ik sinds mijn ei tot en met nu wel pijnlijke borsten heb! :(
    Ze zijn nu niet meer enorm hard, maar wel gezwollen, gevoeliger. Normaal heb ik diit enkel de eerste 2 dagen na mijn ei en dan is het voorbij en nu dus al een dag of 12.

Dus, wie zal het zeggen....

Echt alle vrouwen zijn weer anders...zucht. Ik hoop het voor ons allebei! :D

6. April

April Actief lid

Sep 27, 2007
    357
    0
    0
    Hm, Conny ik lees net pas dat jij iemand met ervaring bent. Ik ben nog niet eerder zwanger geweest.

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    nou dames de pijn in mijn borsten is gekomen alleen is het wel anders als normaal. Normaal voor mijn nod heb ik altijd gespannen borsten aan de buiten kant. Nu zijn ze wel steviger en het is heel gevoelig net boven en op mijn tepels. Heel raar. Het leuke vind ik wel dat mijn haar nu ineens heel mooi is, normaal heb ik vrij droog en pluis haar en nu is het glansig, ik weet niet of het er mee te maken heb maar ik vind het niet erg.

april, ik heb zeker ervaring maar het gekke is dat ik nu weer symptomen heb en dan niet meer precies weet hoe het bij de vorige keren voelde. Ik heb bij de bbz en mk niet zo veel symptomen gehad. Die onzekerheid maakt het ook niet makkelijker.

Share This Page