wel eens een "medium" geraadpleegd?

Discussion in 'Zwanger worden' started by cyntje78, Aug 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

wel eens een "medium" geraadpleegd?

1. Ja

2. Nee

3. durf niet

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nu wil ik wel eens weten of ik gek aan het worden ben :D
    Wie heeft er ooit eens een "medium" ingeschakeld mbt het zwanger worden? Is het uitgekomen? Of juist niet?

Kom op dames! Voor de draad ermee! :D

Groetjes Cyntje78

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zal de spits wel afbijten.... hier mijn verhaal :D

December 2008 in een vlaag van verstandsverbijstering belde ik via internet een medium... met de vraag "wanneer we zwanger zouden worden" De goede man vertelde me "binnen nu en 3 maanden" Ik bedankte hem en heb van schrik en schaamte snel opgehangen.

Nou, geloof het of niet, in februari was het dus raak! Helaas is het met 6.3 weken misgegaan :(

Tóch bleef het knagen! Dus begin mei ofzo heb ook weer een medium gebeld (jaja... zo worden ze nog rijk ook :)) Weer met dezelfde vraag. De vriendelijke man had het over "Maand (9) 10 of (11)" Weer bedankte ik en hing snel op hahahaha! (weet niet meer precies welke 2 maanden hij noemde, vandaar tussen de haakjes)

Een collega van mij heeft vorig jaar een mk gehad en raadpleegde wegens hormonale klachten een oud collega. Oud collega vertelde mijn collega dat ze tóch een 3e spruit zag! Jaja... zei mijn collega, dat zal... Oudcollega zei "in maand 5 of 6"
    Na een jaar proberen vond mijn collega het genoeg, 2 gezonde kinderen, dus ze stopte ermee en ging aan de pil. Zo gezegd zo gedaan... in Juli testte ze positief!!! De bevruchting heeft dus in juni plaatsgevonden!! (door de pil heen ook nog :D)

Nu heeft die oudcollega "mijn" maand ook verteld aan die collega... ik weet niet meer dan dat die oudcollega " najaar" heeft gezegd! Meer wil ik ook niet weten.... maar het steld me enigzins tóch gerust.

Vorige maand hadden mijn vriend en ik een cursus "schrijven met je gids" en vooraf was er voor iedereen een persoonlijke boodschap geschreven van je gids. Een leuk verhaal stond er in mijn boodschap maar een nog leukere tekening! Namelijk een paar zaadjes waarvan 1 dik getekend en daarachter "YES!!!!!" geschreven!

Dussss.... ik durf eerlijk toe te geven dat ik zo gek ben geweest een medium te raadplegen.... en nu ben ik heel benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs Cyntje78

3. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Tja niet met betrekking tot zwanger worden, maar wel met betrekking tot het geslacht.

Ik had met 18 weken een gesprek met zo'n medium. Was toevallig op zo'n beurs en ben met haar in gesprek gegaan. Ze zat over mijn hand te wrijven en ze zag een bepaald geslacht. Ze wist het zéker, dát is het! Ik vroeg of er twijfel over mogelijk was maar nee... Het was duidelijk voor haar, ik was zwanger van een *..*.

Drie weken later hadden we dé echo, maar die vertelde ons toch wat anders. Oke, ben nog niet bevallen en er kan nog vanalles gebeuren maar nee.. Ik geloof niet meer in die beste mevrouw.

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik zou volgens 2 mediums in augustus zwanger raken, helaas sloeg bij me de Clomid niet aan en ben ik niet zwanger geraakt...

Nu wordt ik rond 12 of 13 augustus ongesteld dus de bevruchting zal in sep plaatsvinden :). Dus geen augustus....

Die oud collega mag ook een voorspelling van mij doen hoor :p Maar die cursus ben ik wel benieuwd naar.. Kan je dan echt communiceren met JE GIDS??? En waar kan ik die doe??

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hmm..medium...tjsa. Ik zie ze niet als mediums...maar er zijn mij door kennissen wle dingen verteld die allemaal nog op de letter kloppen.

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ha, gelukkig ik ben niet de enige hahahaha!
    Ik vond/vind het iig heel interessant en het geeft me toch een bepaalde rust van "het lukt ons wel" Maar waarschijnlijk ben ik ook de komende rondes, wanneer het niet lukt, wel even teleurgesteld als ik ongi wordt.

@Kimzaa.... het schijnt van wel, maar ik moet heel veel oeffenen. Ik vindt de "meditatie" oeffening die vooraf gaat heel moeilijk en kan daardoor mijn hoofd niet leeg maken. Ik was overigens al heel blij met de boodschap! Die vrouw kon immers niet weten van onze zwangerschapswens.
    Ze geeft trouwens maar heel sporadisch zo'n dag. Want heeft nog meer werkzaamheden erlangs. Haar site is trouwens www.miscadee.nl

Groetjes Cyntje78

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wat gaaf zeg, leuke site, maar waar kan ik de cursus aanvragen met gidsen?? Overigens denk ik dat mijn gids me moeder is :D

8. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    die cursus lijkt mij inderdaad ook erg interessant!

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Jaaa dat zeker, kan hem alleen niet echt op de site vinden die Cyntje me gaf :( Dus hoop dat ze nog reageert hihi...

10. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ben te ongeduldig, maar kan het echt niet vindne op die site de cursus :(

11. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Bij ons in de straat is een winkeltje, waar je kristallen en steentjes enzo kan kopen.
    Ben er na ruim een jaar proberen heen gegaan.
    Zij kan ook aura's lezen. Ze heeft mij Bach-bloesems gegeven en een steentje. Die Bach-bloesems moest ik 2x per dag innemen met water (zijn druppeltjes). Dat steentje moest ik in mijn broekzak houden. Volgens haar liet ik mij veel te veel kisten door andere mensen o.a. collega's. Ik kan heel lang zitten met een vervelende opmerking die iemand maakt. Daar hielp dat steentje tegen.

WAS DEZELDE MAAND NOG ZWANGER!!!

12. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ja hoor! Wat gaaf, waar woon jij ;) Want ik heb ook dringend hulp nodig hihi... Al is het maar zodat ik weer een eitje hebt die groeit incl. eisprong...

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Volgens mij kun je via de opgegeven site contact met haar opnemen voor degene die dat willen. Máár ze geeft nog maar weinig zulke dagen.

Liefs Cyntje78

14. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Nou ik heb net een medium geraagpleegd. De 1e zei dat ze wel een kindje zag maar dat ik er teveel mee bezig ben en de 2e zei dat ik pas zwanger word in het 1e kwartaal volgend jaar. Hoop van ganze harte dat het eerder zal zijn.

We zijn nu een jaar bezig en vind "je bent er teveel mee bezig" nu niet echt meer opgaan. Mss als je net een paar maandjes bezig bent ok....maar na 12 maanden raak je er zo langerzamerhand aan gewend dat het steed niet raak is. Nouja we zullen wel zien....

15. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    @ Kimzaa dan kan het toch juist klopppen? Als je 12/13 aug ongesteld wordt kan dat de eerste dag van je laatste menstruatie zijn.

Ja zo vaak, weet dat het vooral grote oplichters zijn, maar toch. Heb 1x iemand gesproken die stellig zei dat ik (had alleen mn dochter en daarna een miskraam gehad) dat ik eerst nog een zoon en daarna een dochter zou krijgen. Ik wilde er destijds stellig 2, dus zei dat dat niet klopte. Ze zei: ik zie een meisje van 2 met blonde krullen. Ik zo: jaaah, dat is mijn dochter nu! Maar zij was heilig overtuigd dat dat mn derde was. Ik kreeg daarna inderdaad een jongen en ben zowaar 2 jaar na dat gesprek aan het twijfelen over een derde (nooit gedacht). Wie weet had deze mevrouw toch gelijk!

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Tja... toch heeft het wel zoiets hoor...

een oud collega zei najaar... een medium via de telefoon zei maand (9) 10 of (11) Ben ff vergeten welke van de 2 (9 of 11) hij gezegd had hihihi.
    Nu is het geval zo.... ik heb net een mk achter de rug. Maar toen ik positief testte dacht ik nog "hahaha... ze hadden niet gelijk" Maarrrr.... nu dit misgegaan is denk ik soms "Het heeft zo moeten zijn" Stom he?

Nouja.... we wachten maar af...

Liefs Cyntje78

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Kimzaa... als je 13 aug ongi wordt kan een bevruchting toch net op het nippertje plaats vinden? Ligt natuurlijk aan de lengte van je huidige ongi ;)

Mijn collega's voorspelling was maand 5 of 6.... de bevruchting heeft uiteindelijk in maand 6 plaatsgevonden en ze testte in maand 7 posi!

Liefs Cyntje78

Share This Page