hallo allemaal! Sinds gister verlies ik echt veel wit slijm en het is ook erg rekbaar! Ik ben voor het laatst op 04 jan ongesteld geweest en heb een cyclus van 26 dagen, dus mijn eisprong moet ik al hebben gehad.. toch?! Of kan dit een teken zijn van een mogelijke zwangerschap?
ik denk dat dit wel vruchtbaar slijm is zoals jij dit beschrijft. misschien is je ei deze maand wat later.
Ik ehb dit gehad op de dag dat volgens mijn planner de eisprong moest zijn. Dat was de 15e. Nu heb ik het weer, dus lees even mee....
Heb ook wel eens gehoord dat het zwanger kan zijn, maarja ook ongi die eraan komt. Denk dus dat we er helaas weinig over kunnen zeggen
jep, enige dat we kunnen doen is afwachten. zelf denk ik dat gewoon ongi word. heb al wat krampjes gehad.
Hi meiden, klinkt misschien raar, maar wat een interessant onderwerp. Ik vroeg me dit ook af. Ik heb HET gehad toen mijn vruchtbare periode begon, vervolgens ongeveer 2/3 dagen na eisprong, en vandaag een ietsepietsie(ben nu 4/5 dagen voor NOD). Van dat laatste schrok ik inderdaad omdat ik de vorige keer dat ik HET had, ook ongesteld werd, terwijl ik toen ook allerlei zwangerschapssymptomen had (net als nu). Ik was blij vandaag dat het niet doorzette... Toch lees ik bij de vroege zwangerschapssymptomen, dat het ook daarbij voorkomt... Ben benieuwd naar de uitkomsten van dit topic!
hallo, ik kan me ook melden... had tijdens dag 11 en 12 van mijn cyclus last van dit slijm en had ook zeurderige pijn in mijn onderbuik dus dacht dat dit mijn ei zou zijn. Nu kreeg ik gister 5 dagen later weer last van dit helder slijm, echt een hele dot in 1 keer... en weer een zeurderige pijn... dus ik in verwarring zou dan nu mijn eisprong zijn? Dus toch gister nog geklust en toen had ik vanochtend echt een iniminie rood druppeltje tussen een beetje slijm... nu weet ik t ook niet meer hoor... ik wacht wel af... nog 13 dagen tot mijn NOD... en dat is lang...
Ikzelf had hier ook last van. De dag voor mijn eisprong had ik daar last van (ik voel heel goed wanneer mijn eisprong is) en uiteindelijk dag 5 en 6dpo had ik daar ook last van. Weet alleen niet of dat ongi betekent of zwanger... Dus ik denk dat het afwachten geblazen is
Ik kan mij hier ook bij aansluiten. Afgelopen zaterdag had ik veel slijmverlies (doorzichtig en rekbaar), dus het afgelopen weekend heeft mijn eisprong plaatsgevonden. Mijn tepels waren ook pijnlijk (en dat heb ik meestal rond mijn eisprong). Nu geen pijnlijke tepels meer, maar ik had vandaag wel ineens weer slijmverlies, maar dit keer wit (beetje creme-achtig). Geen idee wat dit betekent..Dus afwachten...
Ik had dit dus vandaag.. En dat terwijl ik pas 6 dgn voor mijn eisprong zit... Ik heb wel een vreemde ongi gehad deze maand.. 3 dagen ongi, 2 dagen niets, en toen tot gisteren bruine drap... en vandaag dus slijm... ik lees ff mee natuurlijk nu...