Ben benieuwd meiden of jullie de testen van deze site wel eens hebben gebruikt : Deze zijn nu 9 stuks voor 14.98 De testen die ik normaal in de winkel haal zijn al 15 euro per stuk Zijn deze testen goed te gebruiken, graag jullie meningen meiden Dan kan ik ze zometeen gelijk gaan bestellen Alvast bedankt meiden Liefs winnie
Die aanbieding heb ik ook gebruikt. zijn prima. Geen negatieve ervaring. Hier op het forum lees je vaker dat ook anderen positief erover zijn. Groetjes Jelske
Oke meiden bedankt ga ze nu bestellen Hoelang duurt het ongeveer voordat ik ze binnnen heb : Liefs winnie
Hier kun je er alles over lezen. Als je voor half 5 besteld en betaald hebt, heb je ze de volgende dag nog in huis
Bedankt meiden Heb ze net besteld hoop dat alles goed gaat want heb het nog nooit zulke dingen besteld Liefs winnie
Ik heb er net ook besteld... wel maar 3 stuks... vind het nog niet nodig om er meteen zoveel in huis te hebben... maar ben benieuwd zullen er vrijdag wel zijn en anders volgende week wel... we hebben nog ff de tijd tot 1 januari dus hihi
Ja idd we hebben er zo wel ff genoeg Ik ben benieuwd of ze komen, heb het ingevuld en via telebankieren overgemaakt maar nog geen mail terug gehad dat de betaling gedaan is, maar zal morgen wel zo zijn Liefs winnie
Heb ze gisteren besteld en betaald enzo Maar heb nog steeds geen mail gehad dat ik ze besteld en betaald heb ? Iemand een advies? Liefs winnie
Ik krijg net een mail binnen dat ze morgen in huis zullen zijn. Dus gaat ook lekker snel! hihi Kunnen we iig met oud op nieuw testen mocht ik nog niet ongi zijn...
Ik heb net ook mail gehad krijg ze ook als het goed is morgen binnen Is wel lekker goedkoop zo zeg vergeleken met in de winkel per stuk al zeker 10 euro Hier 9 stuks voor 14.98 kan ik ff vooruit Want ben nu al wel zolang overtijd en iedere keer negatief dus doe er zaterdag morgen nog 1tje als ze morgen binnen zijn, want heb vorige week maandag voor laatste keer getest. En ben redelijk wat misselijk de laatste 4 dagen en vanmorgen 2 keer overgegeven Zou het dan misschien toch nog kunnen meiden Liefs winnie
Ja ik hoop het ook heel erg Heb ze net binnen gehad ga vandaag nie meer testen denk ik al hoewel ik meer misselijk ben savonds dan smorgen Wat zal ik doen meiden Liefs winnie
Tja meid dat kun je alleen zelf beslissen. Ik zou het wel doen... maar ben ook een erg ongeduldig tiepje Ik heb de testen ook net binnen gehad met de post... Nu lekker wachten tot 1 januari xxx Joyce
Ja ik weet het niet zo goed heb al 2 testen thuis gedaan en de laatste werd gedaan in het ziekenhuis vandaag 2 weken geleden Waren alle 3 negatief Maar ben nu sinds 5 dagen heel erg misselijk savonds en eigenlijk heeeel weinig smorgens Maar het ergste is nog als ik moet hoesten ofzo dat ik dan gewoon moet kokhalsen ( sorry ) Ik weet ff niet wat ik moet doen, NU of MORGEN vroeg Liefs winnie ( ik snap er ff helemaal niets meer van )
Dan kun je het beste morgenvroeg doen meid. Lijkt mij tenminste... maar ik nie zoveel ervaring met testen hoor...