Tuurlijk meid, het komt wel goed! Blijven geloven en positief denken is alvast een eerste bemoedigende stap in de goede richting! Duimen dat 2007 ook jullie jaar mag zijn!
Ik ga het proberen vol te houden tot volgende week vrijdag. Heb die dag samen met mijn vriendje een dagje vrij omdat we op weekend gaan met wat vrienden. Lijkt me wel fijn als ik dan nog niet ongi ben om 's morgens even te testen. Temeer omdat ik weet dat er op zo een weekends wel wat gedronken wordt en ik wil dan wel weten of ik wat mee kan drinken of niet... Maar of ik dat ga volhouden tot die tijd blijft natuurlijk een vraag.
En dan zou ik 5 dagen overtijd zijn dus als het dan positief is moet de test toch wel duidelijk genoeg zijn hoop ik!
hallo allemaal, ik had in de maand dat ik zwanger was wel ineens die witte afscheiding. is helaas wel fout gegaan, maar het kan dus een symtoom zijn? nu heb ik dat ook weer meer, maar ik ga mezelf niet meer gek maken heb ik mezelf belooft. ik bestel de testen ook pas volgende week dan kan ik die in ieder geval niet pakken. ja ja ook ik ben erg. hihihihih groetjes peggy
Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben dat we onszelf gek maken... Ook ik heb dit gehad hoor... hihi maar ben van plan het niet meer te doen... lol Suc6 allemaal... xxx
Dat is ook het leuke aan dit forum, dan weet je tenminste dat je niet de enige bent die zichzelf gek maakt! Moet eerlijk zeggen dat ik momenteel niet echt ergens last van heb, buiten brandend maagzuur. Heb ik nu nog nooit gehad en nu knabbel ik de ene rennie na de andere op... Gelukkig kan dat kwaaltje niet echt in verband staan met zwanger zijn of anders kon ik daar ook nog eens een beginnen overdenken!
neem al 1 jaar geen pil nu heb ik de laatste week en sorry doorschijnend slijmverlies ben 5 dagen over tijd wat kan dit betekenen?iemand enig idee groetjes
Hier nog steeds dat wittig slijm... raar hoor! Ben echt benieuwd of dit nu een voorbode voor ongi of zwangerschap zal zijn bij mij. Nog een paar dagen geduld en dan kan ik het jullie vertellen! Hoewel het zal vooral geduld oefenen worden voor mij.
ik hoop het echt voor je! ik word ook helemaal gek een paar dagen voor de nod,check dan een paar keer de 1e symptomen 20 keer per dag... dan duren de dagen heel erg lang...
Ik ken het gevoel helemaal meid. Ik kan 's morgens ook niet weerstaan om mijn borsten eens te inspecteren of ze toch niet anders voelen of eruit zien. Hahaha, idioot ik weet het! Gelukkig heb ik het lekker druk op het werk en heb ik niet al te veel tijd om erbij na te denken overdag. Maar straks moet ik naar Belgie en ik weet nu al dat de tijd in de auto zo een piekermoment zal worden.
haha,doe ik ook!Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat ze gegroeid zijn?of verbeeld ik het me echt?
dat had ik vorige maand ook, en kei pijnlijke borsten. had echt zo iets van dat kan niet anders, het moet haast wel goed zitten. maar helaaaaas nopes, gewoon ongi geworden. toen had ik het vanaf eisprong tot ongi. nu heb ik geen last van mijn borsten. wel van mijn hormonen merk ik. ben wat onrustig van binnen, heb steeds last van versnelde hartslag. weer wat nieuws pfffffffffffffffffffff
Hahahaha, meiden! Wat een aandacht voor onze borsten. Had na mijn eisprong eerst echt pijnlijke tepels gedurende een week. Nu is dat wel weg maar voelen mijn borsten in het algemeen gewoon pijlijk aan. Niet zo erg, maar merk wel dat ik er 's nachts soms wakker van word als ik mij omdraai in bed.