wit slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sofieke, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hoi meiden en alle meiden die zwanger zijn gefeliflapstaart!

ik had op 10 januari me ongi en op 28 januari me ei de dag ervoor geklust en de dag zelf nu de dag erna had ik na 9 rondes eindelijk ook slijmerige afscheiding daarna niet meer was echt effe bij het afvegen
    zou ik ook eindelijk geluk hebben of.........

tja afwachten altijd maar weer wachten grrr hihi

2. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    heb nu nog steeds beetje afscheiding van onderen... pijnlijke puntjes van mijn borsten (?)
    maar ja. ook wel vaker gehad hoor.
    mijn ei heb ik op dag 14 van mijn cyclus gehad, dus nog een week wachten op hopelijk geen rode dagen.. hihi!
    mijn nod is 7 februari, volgens fertility friend kan ik beter wachten met testen tot 11 febr. weet niet of ik dat zolang vol hou als ik nog geen duiveltjes heb..
    ach ja, we zien wel...

3. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    heb nu nog steeds beetje afscheiding van onderen... pijnlijke puntjes van mijn borsten (?)
    maar ja. ook wel vaker gehad hoor.
    mijn ei heb ik op dag 14 van mijn cyclus gehad, dus nog een week wachten op hopelijk geen rode dagen.. hihi!
    mijn nod is 7 februari, volgens fertility friend kan ik beter wachten met testen tot 11 febr. weet niet of ik dat zolang vol hou als ik nog geen duiveltjes heb..
    ach ja, we zien wel...

4. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Wachten is niet fijn, he?! Ik had ook zo weinig geduld en bovendien dacht ik niet zwanger te zijn dus 2 dagen voor mijn NOD voor het plezier van het testen eens een test gedaan. Kwam daar een heel vaag streepje naar voren. Toen werd ik alleen maar onzekerder want er kan bij de innestelling zoveel mis gaan dat er wel meerdere meiden zijn die een paar dagen voor nod positief testen maar alsnog ongi worden... Heb toen echt een paar dagen als een kip zonder kop rondgelopen en was kwaad op mezelf dat ik getest had! Een paar dagen na NOD opnieuw getest en dan was het een dikke vette +

Dus meid, voor je eigen gemoedsrust kan ik je alleen maar aanraden van niet te vroeg te testen, hoe verleidelijk het soms ook is!
    Succes, he?!

5. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    ik weet het. heb al een miskraam gehad in september op 7 weken... maar toen was ik moe, moe en moe. verder niks eigenlijk. en nu.. weer moe, maar ook gevoelige puntjes, zeg maar, van mijn borsten en lichtroze afscheiding...

bij de vorige keer was ik nog licht ongi geworden, dus testte ik pas op zes weken...
    maar nu... als ik denk, ja, het is raak! blijkt 't toch negatief te zijn... daarom ben ik deze maand voor het eerst begonnen met tempen...

als mijn temp over zes dagen nog hoog is, ga ik zeker wel testen, denk ik...
    ahahha... weet het zelf ook niet meer :S

6. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    toch vanmorgen positief getest.. joepie!

7. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    verkeerde verhaal. Ik wilde dit topic laten zien aan de dames in NOD feb, maar plaatste hier mijn verhaal :p

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    oeps verkeerde topic geplaatst! SORRY

Deel Deze Pagina