Ik vroeg me af of clearview een voorgedrukt lijntje heeft? Bij mij verscheen er binnen de tijd een heel heel vaag 2e lijntje. Ik zou vandaag mijn nod hebben, uitgegaan van mijn langste cycles.
nou daar is hij echt te wazig voor. Het is echt een heel dun vaag lijntje. Ik heb een paar maanden terug ook deze test gedaan en toen zag je dus echt niks wat ook maar duidde op een 2e streep. En nu dus wel, maar heel erg vaag. Het lijkt ook wel of hij nu langzaam vervaagd. Hij is wel al 2 uur oud.
volgens mij hebben zwangerschapstesten geen voor gedrukt lijntje, anders zou er teveel verwarring ontstaan of iemand wel of niet zwanger is. Als er een streepje staat, ook al is ie heeeeeeeeel licht betekent dat dat je dus wel zwnager bent, maar houdt er rekening mee dat ook al is ie heeeeeeeel licht en ben je dus zwanger je toch ongi kan worden omdat zoveel % van alle zwangerschappen voor de NOD niet goed ontwikkeld of zo iets. dat het streepje lichter word heeft te maken met het drogen van de test. maar een streepje is toch echt een streepje!
Klopt hoor, deze test heeft al een heel vaag voorgedrukt lijntje! Tenminste dat viel mij het weekend namelijk ook al op. Het is de horizontale (-) streep die al voorgedrukt is Bij mijn eerste test was dit overigens niet zo :
ey ey ik heb 2 testen gehad, met n heel vaag lijntje, en de bloedtest in het zh gaf ook aan zwanger (maar heel pril 50% hcg) maar als je niet zwanger zou zijn komt er geen streepje, ook geen heel vaag streepje, dus meid.. ik feliciteer je tog voorzichtig vast
Ik heb ook Clearview gebruikt en bij mij geen 'voorgedrukt' lijntje te zien hoor! Morgen of overmorgen nog eens testen zou ik zeggen!
allemaal bedankt voor het antwoorden Ik durf niet te hopen op een posi test, ik loop ook echt om de 5 min naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben. Vanaf zaterdag loop ik al met tampons, maar elke keer niks. Ik heb ook eig nergenst last van, ja alleen van mijn buik steekjes/krampjes etc net alsof je dus ongesteld moet worden. Ik haal denk ik vandaag of morgen een kruidvattest als ik nog niet ongie ben geworden tenminste.
Ja ze is zwanger! ik heb even haar berichtjes gelezen en ze heeft met een CB digitaal Positief getest