Rare cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door hanayma, 1 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanayma

hanayma Lid

11 apr 2006
    20
    0
    0
    Een goeie dag toegewenst Dames,

Zo als jullie in mijn cyclus banner kunnen zien ben ik weer begonnen aan een nieuw cyclus. Ik was 5 dgn overtijd, maar ik weet niet of Ik het zo kan noemen. want volgens mij ben ik gewoon 1 maand overgeslagen of denken jullie prof. er anders over. nou weet ik niet hoe ik mijn cyclus moet berekenen.

IK wil aan jullier vragen om mij er een handje mee te helpen want het kinderwens is erg groot bij ons.
    jan cyclus 29dgn
    febr " 29dgn
    maart" 32dgn
    april " 35dgn
    en nu in mei 38 dgn
    maar eigenlijk had ik op 26 mijn ond, maar niks pas vandaag 1 juni

Beste dames ik weet nu niet of wij in juni toch nog een kans maken om zwanger te raken. Ik lees dat veel vrouwen aan de pil zijn geweest maar dat is bij mij nooit het geval geweest.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Hanayma,

niet elke vrouw heeft een regelmatige cyclus. Eigenlijk meer vrouwen niet dan wel. Het kan zijn dat je eisprong gewoon wat later is gekomen. Het kan ook zijn dat je heel pril zwanger bent geweest maar dat het al heel snel is misgegaan.
    Je hoeft je om je cylcus geen zorgen te maken. Het is alleen lastig om te bepalen wanneer je elke cyclus je eisprong hebt.

Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Mirjam

Deel Deze Pagina