Ik ben 24 jaar oud. Ik heb in november afgelopen jaar trombose in mijn been gehad. De pil is hiervan de oorzaak. Ik moest hier dan ook meteen mee stoppen. Nu wordt ik echter al 8 maanden niet ongesteld. Ik ben ook niet zwanger want ik heb 2x een test gedaan en beiden negatief. Nu moet ik 8 sept. voor onderzoek naar de gyn. Ze denken namelijk dat ik geen eisprong heb. Heeft iemand iets soort gelijks meegemaakt?
Kijk maar eens bij het topic, gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi. Daar zijn veel lotgenoten. Vreselijk he, als je lichaam niet doet wat je wil. Sterkte en hopelijk krijg je gauw duidelijkheid.
Hey Sucre, dank je wel voor de tip.....alleen heb ik daar al wel gekeken maar het wordt snel onduidelijk als je niks gevolgd hebt. Misschien dat ik wel een nieuw onderwerp plaats....
Lieve Lima, je kan jezelf er gewoon voorstellen hoor. Het is maar een klein clubje en het is wel fijn om er met anderen over te praten. Ook loop je het risico dat dit topic op slot gaat, omdat er al een andere sortgelijke bestaat. Succes meis!
kijk eens bij vruchtbaarheidsbehandelingen bij de PCO meiden. Ik zelf had ook geen cylus en daar zitten meer meiden met dat probleem! Succes
Hoi Lima, Irritant hè, als je niet ongesteld wordt . Vroeger kon je het bij wijze van spreken wel vervloeken en nu kan je niet wachten Ik ben zelf ca. 10 jaar terug eens gestopt met de pil, gewoon omdat ik geen vriendje had en geen zin had om te slikken. Toen werd ik ook niet ongesteld. Na 6 maanden langs de HA geweest. Die zei mij dat ik na een jaar maar eens terug moest komen en gaf meteen de boodschap dat als ik ooit zwanger zou willen worden dat ik rekening moest houden met een 'wachttijd'. Uiteindelijk werd ik toen na 9 maanden ongi. Nu ben ik sinds 1 juni niet meer aan de pil, werd na 1 maand keurig ongesteld (ik helemaal blij; "hoera het werkt nog") maar daarna dus niet meer. Het wachten is dus begonnen. Ik hoop voor jou dat je snel ongi wordt en anders dat de gyn je snel helpt. Ik duim voor je!