Misselijk wat moet ik eten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door missouri, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben zo misselijk als wat.....hebben jullie tips wat ik het beste kan eten?

2. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon eten waar je zin in hebt. Volgens mij is het een beetje puzzelen......kijken watje wel verdraagt bedoel ik...

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik kon wel goed van die crackers eten (van die toast dingetjes van 5 in een pakje die ook kunt ''breken'')
    Ik denk dat je gewoon een beetje moet testen wat wel en niet gaat...even toegeven aan waar je zin in hebt! (ik hield ineens heel erg van tosti's toen)

4. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Soepstengels dippen in smeerkaas of gewoon droog? Is niet zo zwaar op je maag en je hebt toch iets binnen.

5. Hanna08

Hanna08 Lid

30 jan 2013
    78
    0
    0
    Breda
    Probeer het in ieder geval hapje voor hapje. 5min wachten om te kijken hoe het valt, en dan weer een hapje.
    Bij mij valt licht verteerbaar voedsel het beste, idd die crackers of naturel Sultana, bouillon, banaan, vla, eierkoeken. Succes!

6. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips...ik zit nog steeds niet op de roze wolk pffff.......misselijk is het ergste wat er is

7. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    ik begin smorgens me hero fruitontbijt. daarna eet ik elk uur iets. alleen waar ik trek in heb. dat werkt t beste voor mij. en niet vergeten te drinken. als ik te weinig drink wordt ik ook misselijk.

8. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Eet gewoon waar je zin in hebt! Kans dan t grootst dat dat ook prettig voelt.

Bij mij vallen eierkoeken en peperkoek met kleine hapjes goed. Vorige week crackers maar die kan ik nu niet meer zien. Verder probeer ik rauwkost als gezonde aanvulling, komkommer, worteltjes, tomaatjes. En heb nu ook ongezouten studentenhaver. In noten zit veel ijzer dus is ook goed!

Ik moet echt vaak eten anders wordt ik heel misselijk dus zoek ook echt naar gezonde dingen maar als dat ff niet gaat kies ik iets waar ik denk zin in te hebben!

Sterkte, misselijk zijn is niet fijn!

9. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ow, ik zweerde bij groene appels en cola in de vroege ochtend :D

10. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    het enige wat bij mij heel even de misselijkheid wegneemt is crackers eten..of rijstwafels..maar het beste werken die vezelcrackers van waza..verschrikkelijk vind ik ze maar ze werken wel ff een halfuur tegen de misselijkheid..en rustig aan doen...zodra ik beweeg (bijvoorbeeld stofzuigen) dan word ik weer kotsmisselijk...hopelijk is het over 2 weken minder..

11. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Af en toe een klein slokje cola :)

12. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Voor mij zachte fruitsoorten, zoals meloen, perzik, banaan, watermeloen, etc.

13. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Voor mij is het ook altijd lastig! Morgens wil ik graag vitamine pil voor zwangeren slikken en dat neem ik met ontbijtdrink en daarin zit er veel fruit etc gezond dus! Daarna ja ik weet ook nooit waar ik zin in heb, maar zodra ik hapje neem van eten, vind ik het opeens toch lekker.. Ben ook erg misselijk de hele dag! Echt niet leuk...

14. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee is niet leuk ....en zeker als je gaat bewegen go dan word het nog erger...ik neem ook vitamine pilletjes speciaal voor mamma....had ik sinaasappeltje geperst .....word ik ook misselijk van....maar ik ben er achter gekomen als je steeds hele kleine beetjes eet het beter gaat......

15. mama153

mama153 Lid

29 dec 2013
    87
    1
    8
    Haarlemmermeer
    ik had vooral last van misselijkheid met het avondeten. alles wat ik rook kon ik wel van spugen. wat ik wel graag at was (tomaten/groente) soep. gezond en vult ook! voor de rest inderdaad genoeg blijven drinken, eten waar je trek in hebt en als je geen trek heb toch elk uur even iets kleins proberen te nemen. tegen je zin eten is niet fijn maar vaak trekt de misselijkheid door een iets gevulde maag wel weg!

16. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    droge koekjes bvb sultana! sowieso kan je beter wat kleins eten dan gaat de misselijkheid weg!

17. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik at veel meelkoekjes! Gewoon van die simpele dingen!
    en slokjes cola! En ik at wer ik zin in had, want anders kreeg ik niks binnen! Ben nu zo nu en dan nog misselijk, maar het spugen en hele dagen misselijk is bij mij rond 13 weken weg getrokken! Ik hoop het ook voor jou! Ik vond het ook erg vervelend! En beschuit kreeg ik ook wel, allemaal droog spul! Fruit werd ik juist weer misselijk van en dat heb ik nu nog steeds wel bij bepaald fruit zoals ananas. Succes!

18. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Bij mij gaat juist alleen melk en plakjes kaas goed...
    De rest krijg ik amper weg :(

19. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Eten waar je trek in hebt, al moet je elke dag even naar de McDonals voor een hamburger (was in mijn geval zo, gelukkig maar voor 2 weken)

20. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Hier waren de rijstewafels, vanillevla, toastjes, soepstengels, beschuit, melk en cola (kleine slokjes) niet aan te slepen! Mijn avondeten bestond voornamelijk uit een stuk komkommer, (kale) rijst, banaan en appelmoes.

En net als bij LaDebs bleef alles van de McDonalds wel binnen.. Maar op gegeven moment was ik uitgekeken op de hamburgers en frietjes :p. Vond het nou ook niet echt supergezond om weken achter elkaar te eten ^^

Deel Deze Pagina