Onze zoon sliep na heel wat geprobeerd te hebben sinds 9 weken echt super goed.. 20 minuten in slaap huilen en dan door tot volgende voeding. Met 11 weken moest hij opgenomen worden in het ziekenhuis en na 4 dagen begon daar ineens een huiluurtje (elke avond om half 5 begon het) Ook snachts vanaf 5 uur jengelen maar geen eten willen. En sinds die tijd is het drama!!! Na de voeding op bed, 20 minuten krijsen, na uur weer wakker worden, niet meer willen slapen, maar ook uit bed dan gaan jengelen. Slecht eten deed hij al ( is hij voor opgenomen). Hij drinkt onrustig en gaat tijdens fles krijsen, moet dan rusten en drinkt dan vaak nog verder. Hier gebruiken we motilium en nexium voor. Weet iemand wat het probleem is? Ik zit er echt volledig doorheen!
Je zegt dat je hem na de voeding op bed legt, zou je hem misschien niet beter een half uurtje rechtop houden? Uit je verhaal begrijp ik dat hij reflux heeft dus dan wordt dat toch ook aangeraden? Wat zielig voor je zoontje dat hij zoveel verdriet heeft...hij lijkt het echt lastig te hebben...
Hmm ja ik kan zo 1 2 3 ook niets bedenken als het eerst zo goed ging...Wat Elke zegt, hou je hem wel even rechtop na de voeding? En staat zijn bedje schuin? Misschien heeft hij last van de melk die terugkomt met de reflux. En verder tsja, hou je een duidelijk ritme aan? Daar hebben onrustige baby's heel veel baat bij.
Ritme was super goed, anders had het niet eerst weken goedgegaan! Sinds het ziekenhuis is het ineens.. Tuurlijk eerst rechtop lekker spelen etc! En ook liggend op het speelkleed geen probleem, alleen op bed, komt moeilijk in slaap. Savonds en snachts gaat het wel super... Geloof niet dat het echt de reflux is, want daar krijgt hij juist de medicijnen voor! En lijkt me niet dat het dan erger wordt Bedje is niet opgehoogd, hij kruipt rond dus is niet echt handig dan!