Hi Meiden, Ik heb een korte vraag. Normaal drink ik wel een wijntje of een biertje maar nu ik zwanger ben doe ik dit natuurlijk niet meer! Ik was aan het zoeken naar alcoholvrije wijn, maar ik kwam erachter dat hier toch nog vaak een half procent alcohol in zit! Dus 0,5% / ja normaal is dit 10-14%, dus wel een heel stuk minder, maar weet iemand of dit kwaad kan? Ik ga het niet kopen als dit zo is en ander wil ik dit wel even proberen zolang niemand weet dat ik zwanger ben Dan haal ik een fles en dan kan ik toch een wijntje mee drinken zeg maar Wij willen het namelijk nog geheim houden tot en met 12 weken en het stoppen met roken valt al genoeg op! Dus ik wil het niet nog verdachter maken zeg maar! Wie o wie kan hier antwoord op geven?
Ik voelde me de vorige zwangerschap een keer schuldig omdat ik een blikje shandy had gehad, de Vk wist me toen te vertellen dat in een pak sinsasappelsap wat 3 dagen op staat ook al snel tegen de 0,5 % alcohol zit vanwege de gisting en dat ik me om die hoeveelheden niet druk hoefde te maken zoalng ik het niet overmatig dronk
En wat dacht je van een hele rijpe peer.... 0,5 is zo weinig daar zit je al snel aan.... Als het toch aan je blijft vreten... de gall & gall heeft een lijn (Faber) en die is helemaal alc vrij. en ah heeft geloof ik ook een 0,0 % wijn.
Kidibull(kinderchampagne) een soort appelsap met smaakjes en bubbels. Heel lekker, alleen debiel dat er zo'n kinderkrokodil op de fles staat met een hoop smurfen (ziet er toch niet echt stylish uit)
Klopt dat het met fruit ook al zo kan zijn. Ik eet wel bakken met fruit...(2 stuks per dag ruim) haha.. Maar die bij de Ga&G ga ik zo maar eens halen. Ik denk dat dat wel een goede oplossing is! Of ik haal hoegaarde 0,0% rosebier Dat kan natuurlijk ook! Bedankt voor de tips!
Ik heb ank AH-merk alcoholvrije wijn gekocht, maar dat smaakt naar een mengsel van druivensap, water en een druppel wijn. Schijnt dat AH nog een alcoholvrije wijn verkoopt, die lekker is, maar kan nergens meer de naam vinden. Iemand een idee? Als er 0,0% op staat, dacht ik dat er geen alcohol in zit, maar als er alleen alcoholvrij op staat, dat er dan wel tot 0,5% in mag zitten. 0,0% drink ik nu dus bij speciale gelegenheden haha, om het toch veilig te houden voor de zekerheid