Hey mensen ik heb een klein probleempje en ik weet het ff echt niet meer, ik heb van babyboomshop ( niet schrikken ) 5 positieve zwangerschapstesten , van kruidvat 1, van onestep 1, nu komt dus het probleem, ben ten einde raad, mijn boobies doen pijn, heb hoofdpijn, geen ongi inaantocht ( banner klopt voor geen meter) me temperatuur stijgt, en nadat me ovutesten even lichter werden begonnen ze gister alweer donkerder te worden. LAstig pakketje? Ja nogal want ben echt ten einde raad weet niet meer wat ik moet doen, nog een test? of wat dan ook zal ook niet veel duidelijkheid geven ze blijven licht.
5 positieve zwangerschapstesten is toch echt MEGA ZWANGER Gefeliciteerd Heb je foto's van de testen? Misschien heb je, je ei wel eerder gehad en heb je gewoon raak geklust Doe eens een digi met indicator ... Ben benieuwd naar je fotos, 5 testen en verschillende liegen echt niet! Je bent gewoon hartstikke zwanger En bedoel duidelijke foto's haha..
hahah wordt wat lastig heb enkel me mobiel, maar ik twijfel nog zo erg, of het wel raak is , me buik voelt wat boller, maarja dat heb ik wel vaker ( op de dagen dat het weer snel verradelijk bezig is) ohh die stress is niet goed voor mij , en me huisarts is er niet, wil oko geen vervangende, want dat is zo`n jong ventje, besef ineens dat ik ook nog rook :s kut even maar gas terug en relaxen gelof ik ik zal zo proberen ze op foto te zetten.
heb me best gedaan, kon van babyboom 1 niet goed rop krijgen dus die heb k weggehaald, maaruhmm ze staan met 5 minuten in me album. Zeg er gelijk bij 1 ervan van de kruidvat heeft de streep niet goed doorgekleurd, hij is onderaan donkerder dan bovenaan.
Haha... meid, je bent zwanger hoor. Het is heel normaal dat ie licht is, over een paar dagen zal je zien dat ie wat donkerder wordt. Bij mij zijn ze trouwens nooit donker geweest. Mag ik je een tip geven? Stop met geld uit te geven, want ze worden vandaag en morgen echt niet donkerder hoor! GEFELICITEERD!!!
Nou die teststripjes zie ik geen duidelijke streep op (zal wel aan mij liggen). Op de KV test zie ik toch echt een duidelijke streep, dus zoals ik al zei ZWANGERRRRRR!!!!! Gefeliciteerd
GEFELICITEERD jij bent gewoon zwanger joh!! HOERAA!!! Nou,zit je mij steeds te zeggen dat ik zwanger ben en nou ben je het zelf!!!!! Mijn testen worden ook niet donkerder en ik maak me daar natuurlijk ook zorgen over Die van mij worden zelfs lichter,maar geen mensturatie. Maaaaaar die van jou zijn prima! Ik mocht willen dat die van mij zo bleven Ik ga morgen naar de dokter,maar die van mij gaf vannochtend ook weer een HEEEEL licht streepje van de kruidvat. Ik hou je in de gate. Ik zou gewoon een vk in de buurt bellen om eventueel langs te kunnen? WAUW gewoon zwanger joh!!!
sorry ik zit hier nogal met een rare glimlach, voel iets trekken in me baarmoeder, niet pijnlijk het zakt ook iedere keer. alleen dn zit ik nog wel met het volgende probleem, hoelang ben ik al? want 15 dagen geleden heb ik een bloeding gehad, let wel op, elke dag een klein pinimini drupje in de tampon, het bleef ook bij 1 drupje. ik weet het ff niet, voel me zo...... tja vreemd.
Dat kan dus je innestelingsbloeding zijn geweest Haal bijv een clearblue met indicator Zie je gelijk hoelang je bent zou zomaar kunnen dat je al 5 weken bent...
me vriend heeft zijn huisarts net gebeld, die zegt ook 5 week. voel me erg raar, had ineens zin in vrolijk muziek.
Waar is je zwangerschapsbanner dan... HUP HUP MEvrouw je bent zwanger!! Geniet ervan hihi.. Zou ff de VK bellen voor een afspraak !!!