Wie kan mij helpen? ik ben een paar dagen overtijd en heb deze test om 11:30 uitgevoerd en zie een duidelijk wit 2e streepje. wat betekend dit?
Ik ben helaas niet meer te spreken over de kv testen en adviseer je een andere te halen om het zeker te weten.
Een witte streep is negatief. Dat is de plek waar een eventueel roze streep komt te staan als je zwanger bent
ik heb vaker een kruidvat test gedaan en nog nooit zo’n wit streepje gezien.. had stiekeme hoop dat het deze ronde ‘raak’ zou zijn..
Bij mijn 1e zwangerschap was kv meteen direct goed.. ik heb vaker een kruidvat test gedaan en nog nooit zo’n wit streepje gezien.. had stiekeme hoop dat het deze ronde ‘raak’ zou zijn..
Ik zie hem ook voor het doorlopen en als hij net aan het door lopen is. Na half uurtje is die witte streep weg
Hopelijk kan een andere test duidelijkheid geven. In 2019 zweerde ik ook bij kv testen. Helaas nu 2 jaar later twee vreemde ervaringen. Eerst een indroger die hartstikke zwanger aangeeft, maar het toch echt niet was en de keer erna ook de witte lijntjes die jij omschrijft. Omdat ik het vreemd vond de andere ook maar gedaan en die gaf eenzelfde wit lijntje. Voor mij geen kv meer helaas.
ah okee, bedankt voor je reactie! Ik heb nog nieuwe gehaald bij kv dus ga het morgenvroeg even proberen!