Zo ik ben er klaar mee: schoonouders! Schoonzus heeft al ruzie met hun, verbaast me niks. Zegt sm, net op een verjaardag, de 30 nov vier ik mijn verjaardag. Waarop ik zeg, wij gaan s middags vroeg naar huis, moeten s avonds weg, waarop ze zegt dat we dat maar moeten afzeggen. Na wat gekibbel, dan maar dag verstellen, helaas daar gaat mijn uitslaap zondag, dochter slaapt bij mijn ouders. Zeg ik netjes prima zondagmiddag, maar wij gaan vroeg naar huis, rond 7u. Moet ik volgens sm niet zo raar doen!. Nou doe ik raar dAn? Zegrt mijn man in de auto, je deed niet raar maar mijn moeder wel... Grrr..en dit is niet het enige. Ben jij ook zo blij met je so?
Ik snap het even niet zo goed. Jij moet in de middag bij je schoonouders weg op jou verjaardag? Of lees ik het verkeerd?
Ach ik ben zo geweldig blij met ze.... NOT!!!! Ik heb ook met ze gebroken. Overigens vind ik 7 uur weggaan op zondagavond echt niet raar, eerder normaal. Dus vind reactie van sm overdreven!!!
Denk dat je het verkeerd leest. M is bijna jarig en die wil dat vieren in een weekend dan kunnen wij niet. Verschoven naar zondagmiddag, dan willen we vroeg naar huis, dus dat zeg ik netjes, wordt sm boos
We hebben niet gebroken. Sm denkt nooit goed na ... Kujkt nooit naar de kleibkinderen en eigen kinderen om, alleen eigen dochter
Ah op die manier. Ja er staat 30 nov vier ik mijn verjaardag maar ik lees het nu pas goed haha. Zij zei dat letterlijk net op een verjaardag. Oeps Maar uhm nee jij bent niet vreemd. Jullie zijn toch niet verplicht daar een hele dag te zijn. Al is het maar 1 uurtje. Gaat er meer om dat je geweest bent dan hoe lang je er bent en iets afzeggen alleen voor haar nee zou ik ook niet doen Snap wel dat je je rot voelt maar zegt meer over hun dan jullie Hier is het niet zo erg met schoonouders eerder met eigen ouders
Nou ik zou op zondagavond toch ook wel rond een uur of 7 naar huis willen. Waarom vind je schoonmoeder dat raar dan?
Ik ben heel blij met mijn schoonouders, ik zie ze namelijk nooit. Joh, niet meer over praten, gewoon heen gaan en op tijd naar huis. Het gaat erom dat je geweest bent en niet om de duur.
Als ik dat zo lees ja dan heb je rare so... Niemand bepaald bij mij hoe laat ik kom of hoe laat ik wegga en hoe en wat ik de boel moet plannen, dat kunnen we prima zelf... En op zondag om 19.00 uur weg lijkt mij een prima tijd!!
Ik ben heel blij met m'n schoonouders, maar op een zondag gaan we ook niet later dan 19.00u blijven, omdat de volgende dag school is, en dat snappen ze ook.
Vreemd weer dit.. Zuchtttt herkenbaar dit.. Gewoon je gevoel volgen Hier zit sm sinds kort te azen om m'n dochtertje mee te nemen terwijl ik zelf gewoon thuis ben en voor haar kan zorgen.. Gebeurt niet! Basta!
zeven uur op zondag is toch een normale tijd om naar huis te gaan? verjaardagen op zondag vind ik sowieso altijd al balen eigenlijk.
Ik zou de volgende keer het woordje "vroeg" weglaten. Gewoon zeggen: Gezellig! Hou er wel rekening mee dat we rond 19 weg gaan lieve SM! Nog een borrel? Niet te druk om maken. Ze is het waarschijnlijk niet waard.
Dan ligt het niet aan mij dus. Ik vind om 19u naar huis gaan eigenlijk al te laat. Als dochter te laat in bed ligt en ik maak haar de volgende ochtend wakker is ze niet te genieten. Nee sm snapt dat soort dingen niet, erg jammer, onze dochter is hun 5e kleinkind, maar de jongste, oudste is al ruim 12, dus je zou zeggen ze snapt het wel. Vorig jaar ook al een rel gehad, omdat ze s ochtends haar verjaatdag wilde vieren en na het eten sinterklaas. Weet wel niet hoe vaak mijn man heeft moeten zeggen dat onxe dochter op bed moest en bij hun niet wil slapen. Bovendien kids zijn in spanning voor de kados, ook dat snapte ze niet!