Als de buurman met zijn auto`s achter in de tuin aan het klooien is en weet ik niet wat aan het doen is....knipperen hier de lampen in heel ons huis hij gebruikt dus stroom op dat moment maar hoe kunnen wij hier nu last van hebben? Iemand enig idee?
Jat hij niet jullie stroom ? Geen idee. Hier schieten onze nachtlampjes aan als de buren hun licht uit doen haha )
gezellig zo'n discotheek!!! Nee ff zonder gein, ik heb echt geen idee. Wat kaatje zegt zou ook het eerst zijn dat in mij opkwam.
Mijn man zegt dat dat niet moet kunnen, het lijkt of er iets niet goed is aan de hoofdleiding of dat er misschien iets niet goed zit aan de aardaansluiting. Contactopnemen met de energieleverancier is niet zo gek zegt ie. Of hij gebruikt inderdaad jullie stroom hahaha. Succes ermee.
Hebben jullie niet toevallig zo'n *klik-aan-klik-uit* kastje? Dat je dmv een afstandsbediening je lichten kan regelen? Misschien dat daardoor de storing komt? Ik weet t ook niet, probeer een beetje mee te denken.
Ja, die hebben wij. Moet ook nodig frequentie veranderen...maar ben dr eigenlijk beetje te lui voor. Vind dan eigenlijk wel weer jammer dat de buurman niet de lampen aan kan doen met zijn autosleutel.
Het hoort niet maar het kan dus wel. Wij wonen in een landelijk gebied en huurden een huisje van een boer, tegenover de boerderij. Zodra de boeren tegenover en naast ons, begon met melken flikkerden bij ons de lampen. De netwerkbeheerder heeft er naar gekeken en vertelde dat het kwam omdat wij de laatsten op "de lijn" waren. De stroom werd vanuit het dorp naar ons gebracht. En verloor onderweg toch wel wat kracht. Dus vandaar dat wij, bij veel stroomgebruik om ons heen, flikkerlichten hadden. Zo hebben ze het ons toen uitgelegt. Dus misschien dat het bij jullie ook zoiets is.
hier heb ik het met de frequentie van de deurbel... als de buurman zijn auto open doet gaat bij ons de deurbel.
als wij onze auto op slot doen met een knopje, (afstandsbediening) en we staan te dicht bij de voordeur, (kan soms een cm schelen) gaat onze bel af en dan met een muziekje van Disney, terwijl hij gewoon op ding dong staat ingesteld.
ja dat hoor ik wel vaker Maar dat als de buurman stroom gebruikt en het hier stoort? Het is overigens alleen als hij zware apparatuur gebruikt tenmimste iets voor zijn auto`s....het is niet de hele dag ook als ze de wasmachine aanzetten
Wij hadden het als mijn man aan het lassen was in de garage naast ons huis. Denk dat hij zoveel stroom verbruikt dat het bij jullie zo zwak word dat het gaat knipperen.