hallo, ik heb een vraagje, vorige maand hebben mijn partner en ik gevreeen tijdens mijn eisprong en 5 dagen later kreeg ik 1dag een kleine bloeding, ik hoopte op een innesteling maar weer een week later werd ik gewoon ongesteld...helaas! ook deze maand heb ik mijn ei gevonden met een ovulatie test en toen ook geklust en nu weer 5dag later heb ik weer een bloeding(kje) van 2,5 dagen, niet continu maar alleen 's ochtends en 's avonds een klein beetje helder rood wat is geeindigd in bruinig. ook heb ik sinds 2dg na mijn eisprong echt enorme (sorry) dikke witte afscheiding dat tussen mijn vingers echt heel romig aanvoeld. zou dit op een zwangerschap kunnen duiden? of heb ik gewoon een vreemde cyclus met telkens spotting? en is het doordat ik telkens al 5dg na m'n ei iets bloed verlies niet mogelijk om in verwachting te raken? dit is alleen de afgelopen 2mnd aan de orde, de maanden ervoor was ik erg onregelmatig. ben in dec gestopt met de pil en sinds 2mnd bezig voor een kindje. alvast heel erg bedankt voor het lezen en evt een reactie. liefs maris
hoi Maris, het kan een zwangerschap zijn maar dat weet je nooit zeker, pas als je een positieve test hebt id het duidelijk. Je kunt achteraf ook niet zeggen of je de vorige keer zwanger was. Even afwachten dus! Mirjam
hoi mirjam, heel erg bedankt voor je reactie!! het was dus wel een innesteling!!!! IK BEN ZWANGER!!! nu heb ik alleen nog 2 vraagjes: 1. afgelopen zaterdag heb ik ineens bruinverlies gehad, kan dit kwaad? het was maar 1x 's ochtends bij het naar de toilet gaan lag er een plasje bruin, daarna is het tot het einde van de dag alleen een soort van bruinige vliesjes die ik verloor. 2. moet ik nu eigenlijk tellen vanaf mijn laatste menstruatie of vanaf mijn eisprong? groetjes mariska