Advies inz bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Hummie, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Beste VK,

Ik heb begin dit jaar een MK gehad wat begon met bruinverlies, een week aanhoudend wat steeds iets erger werd en uiteindelijk rood bloed. Nu ben ik weer zwanger, heb met 6,2 wk een echo gehad waaropbleek dat hartje klopte gelukkig! Afgelopen week had ik na het plassen bruinverlies. Ik schrok er erg van en heb de gyn gebeld, gelukkig mocht ik komen voor een echo. Alles bleek goed godzijdank, het vruchtje lag goed goed op schema qua groei en hartje tikte mooi stevig door! ik was erg opgelucht! Het bruinverlies blijft echter de hele week een beetje aanhouden, het is heel nihil, alleen zaterdagavond had ik iets meer bruinverlies. Heb geen buikpijn. Nou heb ik sinds gisteravond het gevoel dat mijn borsten minder gespannen zijn, tevens was ik best weeig/misselijk afgelopen tijd en dat ben ik nu ook niet, sterker nog heb best trek, terwijl het ochtend is! Kan dit ook psychisch zijn? (door zorgen?)

Kortom, ik maak we weer erg zorgen, ondanks de goede echo van afgelopen week... Ik wil niet 'elke x' de gyn bellen voor een echo, maar nu mijn borsten minder gespannen zijn en de misselijkheid ook minder is, slaat de onzekerheid weer erg toe! Kan ik weer vragen om een echo? of moet ik het nog even aankijken? Mijn volgende echo staat over een week gepland (de termijnecho).

alvast bedankt voor het advies!

groet een onzekere hummie

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ben gelukkig weer misselijk!! :) en mijn borsten voel ik ook wel weer wat beter, wellicht door de spanning wat minder geweest?... Ik probeer het gewoon nog even aan te kijken en vol te houden tot de echo!

liefs humm

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Hummie,

Heel begrijpelijk dat de angst en onzekerheid door je lichaam giert! Je kan ook omdat je een beetje gefocust bent op de symptomen ze of heel erg of juist niet meer voelen.
    Het best (hoe moeilijk ook) is afwachten tot de volgende echo.
    Heb vertrouwen in je lichaam!

Imke

Deel Deze Pagina