Hai. Een paar maanden geleden had ik ook vlokken in mn urine en veel witverlies, is was niet zwanger. Nu heb ik juist geen vlokken, maar wel veel witverlies. Het is anders wit dan normaal, het is typex wit
Hoihoi Heb ook veel last van afscheiding....wit verlies. Had het vorige maand ook, maar toen bleek het loos alarm te zijn. Dus duimen maar weer.......ik mag pas over ongeveer 2 weekjes gaan testen, pfffff
Van mij ist echt wit... geen vlokjes, echt lopend... precies alsof je in een glas water een scheut melk zou gieten.. sorry voor de beeldende uitleg, maar zo is het wel... telkens als ik naar het toilet ga heb ik dat... ik vind het heel bizar.. en moe dat ik ben !? manman misschien heft het ook te maken dat ik sinds vandaag keelpijn heb, kweetniet, maar gisteren om half 8 gaan slapen (mega hoofdpijn, kheb gisteren echt iets moeten nemen... waarschijnlijk niet goed, maar ik kon echt niet meer van de hoofdpijn) en nu ben ik ook steendood... kga weer mijn bedje in.... en kverlang tot het weekend... slaaaaaaapen en hopelijk positief testen, want die onzekerheid vreet vreselijk aan mij (misschien ook daardoor dat ik moe ben ?) groetjes
Nou ik moet nog een paar dagen wachten. Maar heb een hele rare afscheiding dat heb ik nog nooit gehad. Het is spierwit en heeeel dun. Afgelopen dagen heb ik wat dikke afscheiding gehad en nu is het heeel dun. Nog geen week geleden heel klein beetje roze verlies. En mijn borsten doen anders pijn. Niet mijn tepels zelf (wel gevoelig maar dat heb ik meestal) Maar rondom mijn tepelhof is alles pijnlijk. Herkent iemand dit?? Liefs Noor
hoi, ik heb dat nu ook witte uitvloeiing, gisteren ook al, heb wel getest van de week, had bij een test al heel snel een blauw lijntje, maar het was een dun pen lijntje, en heb gelezen dat het een dikke lijn noet zijn, wel raar want kwam al heel snel, dus geen indrooglijntje, doe van het weekend weer een test, spannend!!!! ben al een paar dagen heel erg misselijk, barst van de hoofd pijn, en ben zo ontzettend moe, mijn borsten zijn gevoelig, vooral mijn tepels, en mijn borsten voel zwaar. ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, ook al is dat moeilijk. groetjes
Ook ik heb de afgelopen 2 weken heel veel last van een witte afscheiding. De 'beeldende' omschrijving van Lotteke82 komt hier helemaal mee overeen..... Ik heb afgelopen maandag een test gedaan, negatief. Ben benieuwd naar verhalen van meiden die dit ook hebben gehad..... dus witte afscheiding en een negatieve test, maar later toch zwanger bleken te zijn.....
Hey meid, Volgens mij ben je zwanger hoor. Als er heel snel een lijn komt dan ben je denk ik zwanger hoor. En een lijn is een lijn! Heb je nog een test gedaan?? Gr
Hier nog steeds witverlies... ondertussen ook een bloedtest gehad (moest toch bij de HA zijn), deze was negatief.. maar nog steeds geen duivels... is een bloedtest altijd correct ? indien zo, zou ik graag nu ongesteld worden en opnieuw beginnen ipv verder afwachten...
Wat jammer Lotteke..... ik weet niet of een bloedtest altijd correct is. Lijkt me wel betrouwbaarder dan een urinetest. Maar dat weet ik ook niet zeker. Kan me voorstellen dat je nu graag ongesteld wilt worden. Dat afwachten is zo vermoeiend..... Succes Groetjes Jeal
Hey meid, dat is wel jammer zeg!!! Ik heb het ook gehad hoor, dat kwam omdat ik er zo mee bezig was en super veel stress enz.. Gr Rebecca
ik ben het eens met de stress symptomen ik heb door de stress en het hopen enzo heb ik ook een paar keer een veel langere cyclus gehad dan dat ik ehb als ik er niet zoveel oplet. ik had ineens een cyclus van 34 dagen normaal 28 ongeveer.. dus ik denk dat stress veel teweeg brengt.. en helaas een vkm ook :S toen had ik ook dunne lijnen op de clearblue testen .. daarna een licht positieve test op die van etos en na 3 dagen ligt positieve testen heb ik toen een vkm gehad.. maar ik denk toch meer aan stress of een laag hcg gehalte.. me zus heeft de eerste 8weken negatief getest.. de 4 weken dus dat ze kon testen .. en na 8 weken had ze ineens een dikke vette positieve test beide zwangerschappen dus wie weet hoop doet leven
hoi, ik heb vandaag weer een test gedaan, en er verscheen al weer heel snel, een lichte blauwe lijn, nu iets dikker, maar wel iets minder goed zichtbaar, moest hem wel bij het licht houden, heb ook een erg raar gevoel in mijn onder buik, geen menstruatie gevoel, maar een beetje een trekkend gevoel, en mijn borste doen zeer, en heb allemaal blauwe aders bij mijn tepels, ook heb ik nog steeds hoofd pijn, en pijn in mijn onder rug, en op de een of andere manier, zonder een test te doen, zegt er iets in mij ''je bent zwanger'' (ik hoop het) bij de eerste ronde had ik ook wel een paar van deze symptomen, en bleek ook dat ik zwanger was, maar dat ging mis, in mijn menstruatie week, dus voor mij nog steeds spannend, maar dan vraag ik me ook af, als je mijn vorige berichtje leest, had ik hier voor ook een test gedaan, en dat was een dun blauw pen lijntje, en was duidelijk te zien, maar die van vanmorgen was dikker, maar minder duidelijk, hoe kan dat dan?? groetjes