Wij zijn nu haast een jaar bezig om zwanger te raken maar tot op heden nog geen geluk gehad. Ik heb de ware pas twee jaar geleden leren kennen en ik ben dan ook al 38 en mijn vriend (8 augustus mijn man) is 42, dus we zijn zoals het in de volksmond genoemd wordt een soort van oud Mijn menstruatie kwam in eerste instantie niet op gang dus dat is op gang geholpen door duphaston waarna ik clomid ben gaan gebruiken. In eerste instantie 50 mg maar toen had ik meteen 4 eitjes dus daarna 25 mg gaan gebruiken en daarmee had ik een keurige cyclus met iedere maand netjes een eisprong. Ik zit nu in ronde zes van de clomid en vanaf deze ronde is mijn cyclus weer helemaal gevolgd door de fertiliteitsarts net als de eerste twee rondes. Nu blijkt dus dat er in mijn rechtereileider twee cysten zijn ontstaan Nou zouden die als het meezit vanzelf moeten verdwijnen maar ze blijven voor alsnog heel fijn zitten waar ze zitten:x Het lijkt er toch op dat ik wederom een eisprong heb gehad maar in diezelfde rechter eileider, hmmmm zou dat eitje er dan wel langs kunnen vraag ik me af?? Ik moet nu echt iedere vier dagen voor controle, inwendige echo en nu morgen ook weer bloedprikken om te kunnen beoordelen of ik een eisprong heb gehad aangezien het dus lastig te zien is. Ik heb ook ovulatietesten gedaan en die waren afgelopen dinsdag en woensdag knalpositief, donderdag en vrijdag werden ze weer lichter maar zaterdag en zondag weer richting positief!! Pffffff diepe zucht!! Zo vermoeiend allemaal. We willen zo graag maar jeetje wat een gedoe! Zo dat is er even uit! Fijn om het hier even van me af te kunnen schrijven, op naar morgen, zien wat ze zegt! Hopelijk verdwijnen die dingen vanzelf en hoef ik er niet voor onder het mes!! Tevens gaan ze bekijken hoe verder, waarschijnlijk een andere hormoonbehandeling. Nou eerst maar naar mijn bruiloft toeleven en daarna weer met frisse moed verder