hoi, allemaal, Ik heb even een vraagje weer over die verdraaide tepels vorige cyclussen (5x) Had ik na mijn ei zere tepels, maar nu deze ronde niet wel zijn mijn borsten lekker warm en vol. en mijn tepels juist kouder? kent iemand dit? ook had ik mijn ei gevoeld 11 dagen terug (ongeveer) en wat roze verlies gehad toen. En nu is mijn onderbuikje echt wat dikker zelfs mijn vriend zei het gisteren avond toen we savonds onder de douche stonden. Toen zei hij van weet jij al iets wat ik niet weet. Maar ja mijn nod uitgaande van 34 dagen cyclus is pas volgende week vrijdag. help groetjes dieneke
He Dieneke. Wat jij beschrijft heb ik ook bijna allemaal gehad. Ik had normaal na mijn ei ook last van zere borsten, maar de laatste keer maar paar dagen. Ook mijn borsten waren voller en zachter. Mijn tepels stonden ook vaak in de 'koudstand'. Toen bleek dus dat ik zwanger was!! Hopelijk is dit dus voor jou ook positief . Wat duurt het nog lang tot volgende week vrijdag he! ik wens je veel succes met wachten.....wachten...en nog eens wachten! XXX
hoi bloem idd ze lijken wel boterzacht hihi, laten we maar het beste er van hopen jij gefeliciteerd he en geniet dr van!
Ook ik heb veel last de laatste dagen van mijn tepels. Als je die moet geloven heb ik het constant extreem koud Normaal heb ik hier nooit last van (of het moet echt extreem koud zijn). Mijn mannetje zei ook al dat mijn tepels lichter waren geworden. Herkent iemand dit ?
hoi, channie Ik herken het wel ja, de koude stand.... ik moet ook zeggen dat mijn humeur niet te pruimen is dit hele weekend al. hubbie kan niks goed zeggen of doen, alles is werkelijk waar in mijn ogen verkeerd.... niet echt gezellig zeg maar. Morgen zou mijn cyclus 28 dagen zijn (kortste cyclus 3x gehad langste 34 2x gehad) dus wie weet. succes en goodluck
hey... Ik heb ook van die tepels net als of ik al een uur buiten heb gestaan.. Terwijl ik anders nooit harde tepels heb.. Ze zijn wat rood van kleur met in het midden wit.. ik ben nu 4 dagen overtijd maar test geeft negatief.. verloor gister gele afscheiding maar nu neigt het naar bruin.. ben zo bang dat het niet goed gaat... hebben jullie dat ook! x
Hier nog 1 met zere tepels, maar dat had ik de vorige keer ook een week voor ik ongi moest worden.. Zit vandaag op dag 54 en m'n langste cyclus (de vorige) was ook 54 dagen, dus ik zou morgen kunnen testen, maar wacht nog een paar dagen denk ik.. En dat van die zachte borsten herken ik ook wel, geloof ik, alleen weet ik soms niet of ze echt zachter zijn, of dat dat maar zo lijkt Gr. Jorietje
wat bedoelen jullie met zachter? ik heb na mijn ei altijd pijn aan mijn tepels tot NOD. deze keer maar 3 dagen ofzo. nu nog wel gevoelig maar echt heel weinig. vreemd.... je zou bijna denken dat ik dan ongie zou zijn maar dat is niet het geval....
hey ik zelf ben een maand "overtijd" en een maand gestopt met de pil. ik heb nu ook verschikkelijke gevoelige borsten en tepels ni te doen. kan dit ook liggen aan het feit dat ik aant ontpillen ben? want mijn test was negatief. groetjes
Ik ben ook pas gestopt met de pil en ben vorige week ongesteld geworden voor de eerste keer. Ik had echter ook last van gevoelige tepels + andere symptomen, maar was dus toch niet zwanger. Het kan dus door het ontpillen zijn, maar er zijn ook vrouwen die in de eerste ronde al zwanger zijn. Veel succes dus !
dan zal het wel van het ontpillen zijn :d men test was negatief dus dat is al heel duidelijk he de 14de ga ik wel op controle om ff te laten checken dat alles in orde is van binnen. groetjes
Wat een gedoe allemaal met onze boobies.. Soms weet je dan ook niet meer of je het echt voelt of dat je het zo graag wilt.. Maar heb de dokter net gebeld en die zei dat je beter kan testen als je een week over tijd bent.. maar weet iemand hier of bruine afscheding erg is als je wel zwanger bent!
Bij mij is het niet van het ontpillen, denk ik.. Ik ben nu 9 maanden gestopt en pas sinds de vorige cyclus heb ik "last" van m'n borsten en vooral van m'n tepels...
Ik heb al en paar dagen gevoelige tepels. Sinds gisteren zijn ze ook pijnlijker geworden. ook zijn mijn tepels en tepelhof groter geworden, beetje opgezwollen/opgezet lijkt wel. Wie herkent dit? Wel had ik het ook voor mn NOD bij vorige zwangerschap, precies zo. Mn borsten lijken ook wat voller. Liefs Sylvia
Nou ladies, de zijn vanmorgen gearriveerd, na 54 dagen pas weer, echt heel erg balen dit, maar ja, misschien is t dan ook weer even minder met de zere tepels .. Op naar de volgende ronde (ronde 5), en inmiddels dus 9 maanden gestopt met de pil, echt balen dat m'n cyclussen langer lijken te worden
-------------------------------------------------------------------------------- Mag ik wat vragen? hoop dat jullie hier antwoord op weten.. Ik heb pas een miskraam gehad (drie weken geleden) en had toen zodra mijn tepels aangeraakt werden dat ze hard werden.. (terwijl ik een jaar gelelden een borstverkleining heb gehad en mijn tepels altijd heel zacht zijn) Na de miskraam wa het over maar nu is het er sinds een paar dagen weer.. gisteren verloor ik roze afscheiding... kan ik zo snel al weer zwanger zijn? hoop dat iemand mij kan helpen _________________
Ik had deze ronde juist geen pijnlijke tepels (had ik normaal tot mijn NOD) maar wel gevoelige borsten.