Hoi ladies, Ik heb een vraagje ik heb afgelopen maandag een miskraam gehad met 4.5 weken helaas. Nu heeft de vk gezegd dat ik gewoon weer kan proberen ben alleen iets vergeten te vragen. Mijn cyclus is 29 30. Wanneer zou mij ei dan ongeveer zijn? Vorige maand was het op dag 14 dag ik mijn ei had. Dus hoe moet ik het nu bereken om mijn ei te vinden. Moet ik nu dan vanaf afgelopen maandag mijn 1ste ongi dag bereken? Liefs...
hoi, allereerst heel veel sterkte! ik heb ook een miskraam gehad met 5w2d. de gynaecoloog vertelde mij dat ik de tijd tot mijn eerstvolgende menstruatie geen cyclus kon noemen. ze vertelde ook dat het wel tot 3 maanden kon duren voor ik weer ongesteld kon worden. dan is dag 1 van de menstruatie de 1e cyclusdag. mijn 1e cyclus na het stoppen met de pil heeft 106 dagen geduurd. daarna kreeg ik op dag 47 van de 2e cyclus een eisprong. toen werd ik zwanger. nu in deze ronde heb ik een eisprong gehad op dag 26. dus voor mijn doen erg snel. ik durf niet te zeggen wanneer je ei komt. misschien testen met ovulatietesten? zo heb ik 'm nu ook gevonden. maar ik moet wel zeggen, dat als je niet geweten had dat je zwanger was, je dit als een normale menstruatie had gezien, en dan had je toch ook 'gewoon' een cyclus gehad? dus misschien komt hij wel gewoon op hetzelfde moment als anders. ik heb wel de 1e dag dat ik bloedverlies had als 1e cyclusdag aangehouden. nou een heel verhaal, maar ik hoop dat je bgrijpt wat ik bedoel. nogmaals veel sterkte! knuffel voor jou.