hey meiden, ik heb ff een probleempje. ik ben in juli gestopt met de pil. ook netjes mijn gekregen zoals hoort . dat is t probleem nog niet. daarna was mijn cyclus vrij goed weer op schema netjes 28 dagen(kan 1dag verschil in zitten) en ben toen op 12 aug weer netjes geworden. dat was de eerste echte ronde voor een klein kindje. die maand erop 9 sept ben ik ook netjes weer netjes geworden (1 dag eerder als gepland) nu volgens mij berekening moest ik uiterlijk 7 okt weer worden. 1 okt heb ik 2 druppeltjes bloed gehad met het afvegen maar voor de rest niks meer. maar mijn blijft al 4 dagen weg( wat ik zelf niet zo heel erg vind) maar elke keer als ik test, test ik negatief ik heb 8 okt negatief getest en 9 okt ook weer en vanmiddag dan. ik durf nu niet meer zo goed te testen en heb voor genomen dat als ik de 21ste okt( 2 weken overtijd) mits ik niet ongi ben geworden ff langs de dokter ga voor een bloedtest. nu vraag ik me dus af , heb ik t allemaal wel correct uitgerekend? ik snap er maar geen hol van en wordt met de dag onzekerder. bang voor weer een teleurstelling maar dan vraag ik me af hoe ik aan die rare duizeligheid kom en aan die verschikkelijke hoofdpijn die zomaar ff langskomt om mijn avond te verzieken. graag hoor ik iets van jullie om mij misschien een beetje gerust te stellen en of ik t goed uitgerekend heb met behulp van de calculator liefs susanne
heb je bericht verplaatst naar zwanger worden. NOD is hier niet voor Graag even goed kijken waar je post.
Hoi meid Misschien is het van het ontpillen, dat hoor je wel vaker hier op het forum, maar je kan net zo goed zwanger zijn hoor, misschien over ander halve week twee weekjes nog is testen. Hoop voor je dat je dan positief test. Liefs wolly
't Kan van 't ontpillen zijn idd. Maar sommige meiden testen ook pas heel laat positief. Het ook maar zo dat je ongie wat later komt. Maar ook dat die paar druppeltjes een innestelingsbloeding betekenden en dat je over een dag of wat wél positief test. Maar die onzekerheid is heel naar idd. Hopenlijk komt daar snel een einde aan. Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. En anders even naar de HA.
hey hier ben ik weer vandaag wat bruinig slijm verloren daarna niks meer dus ik weet t niet. ik had me eigen wel steeds voorgehouden dat ik ongi zou worden en waarschijnlijk is dit ook een voorbode dat t komen gaat, normaal meteen vanuit t niets helder rood bloed en meteen ook hevig nu anders maar goed. ik denk dat ik dus ongi ben. wanneer moet ik gaan tellen voor mijn vruchtbare dagen? weet iemand dat. is dat vandaag of pas als ik helder rood bloed heb. als t tenminste komen gaat liefs susanne
Je moet pas gaan tellen vanag de dag dat je helderrood bloed hebt, dat gaat door voor ongie, een beetje bruin- of sluimverlies niet.