Wit vocht uit me tepels???

Discussion in 'Zwanger worden' started by vonnie30, Sep 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Hallo ik wou graag weten wat dit nu weer is ik had witte puntjes op mijn tepels zitten maar als ik er in knijp komt er wit vocht uit??

Weten jullie wat dit is? Ik zit 7 dagen voor Nod

Liefs

2. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Niemand die dit weet?

Liefs Vonnie

3. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi
    Ik heb dit ook gehad. De eerste x was ik zwanger(helaas op een mk uitgelopen) de maand daarna had ik het ook weer een paar dagen voor mn nod. Toen wel gewoon ongi geworden. Ik weet niet precies wat het is, maar het zegt blijkbaar weinig of je wel of niet zwanger bent.
    Succes!

4. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    hoi vonnie,
    dat heb ik ook, witte bultjes rond om de tepel, en uit 1 tepel komt wat wit vocht. niet uit de bultjes maar echt uit de tepel.

wanneer mag je testen? ik vanaf het weekend en na het weekend.
    ik ben gestopt in juli 2008 en loop ook bij de gyne.
    binnekort gaan wij ook een zaadonderzoek doen.

liefs keina

5. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Hey Keina,

Ik mag zondag testen!! maar heb echt elke steken bij mij schaamstreek echt heel vervelen. Bij mij zit het op beide tepels en uit 1 komt zuiver wit en de ander doorzichtig met wit maar dan alleen als ik er in knijp...en dan zoveel andere klachten maar alles komt en gaat en komt weer en gaat weer en dan ook nog eens die vervelend onderrug pijn erbij. Overigens heb ik meet steken en krampen als ik net uit de douche komt.

Nou ja afwachten maar ik vond het alleen raar dat vocht en witte bultjes..

Liefs Vonnie

6. Dreamtheatre

Aug 6, 2009
    62
    0
    0
    Hej,
    Er is een verschil tussen vocht uit je tepels en de witte afscheiding uit de bultjes rond je tepels. Deze bultjes worden ook wel klieren van Montgomery genoemd, de witte substantie die eruit komt is 'talg' of te wel een vettige substantie die de huid daar soepel hoort te houden.

Hopelijk hebben jullie er wat aan!

7. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Ow nee het vocht komt niet uit die witte bultjes hoor maar zuiver uit mijn tepels bij de 1 is het zuiver wit (lijkt wel melk) en de ander waterachter met wit

Liefs

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Geen idee! heb het wel eens gehad maar toen was ik mss wel 30 weken zwanger van jamie! nooit gehad in het begin stadia

9. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi meiden!

BIJ SOMMIGE MENSEN KOMT HET OOK VOOR IN HET BEGINSTADIUM!
    EEN COLLEGA VAN MIJ VERTELDE ME DAT ZE ONDER DE DUCHE STOND MET HAAR MAN EN DAT HAAR MAN IN HAAR BORSTE EN TEPELS AANHET KNIJPEN WAS EN DAT ER TOEN WITTE VOCHT UIT KWAM EN ZO ERACHTER WAS GEKOMEN DAT ZE ZWANGER WAS, (ZE WAS VOLGENS MIJ IETS VAN 7 WEKEN ZWANGER);)

P.S. (SORRY VOOR DE DETAILS) :D

DUS.. WIE WEET!:) (IK WIL JE GEEN VALSE HOOP GEVEN MAAR HET KAN WEL)

X kELLY

10. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Mocht ik zwanger zijn dan zou ik 3 weken en 1 dag zijn maar we wachten af helaas is het nog te vroeg om te testen.

Liefs..

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ook in merkte witte bobbeltjes op op mijn tepels, maar zonder vocht.
    Typisch Vonnie. Ik hoop dat het iets voor je betekenen zal! Ik duim voor je ;)

12. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb altijd nog wat druppels uit me tepels heb wel 9 mnd bv gegeven bij me dochter maar die is alweer 2 en heb het nog steeds, dus weet niet denk dat het bij mij door de bv is gekomen
    liefs een trotse moeder

13. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Aan je banner te zien nog niet zwanger :( dus dat betekend dan jammer genoeg dus weinig

14. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Ik heb dat ook wel wat vaker.. heb mn zoontje 6 maanden bv gegeven, maar dat is alweer een tijd geleden. Bij mij heeft het nix te maken met zwangerschap..

15. kelly 302

kelly 302 Nieuw lid

Oct 7, 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds enkele maanden gestopt met de pil, zeer onregelmatige menstruatie (maar dat had ik ook al voor ik begon met de pil) sinds kort verlies ik transparant tot wit vocht uit mijn linkertepel en ook een heel klein beetje uit de rechter, mijn borsten voelen ook gevoelig aan. dit gebeurde 3 weken na mijn laatste menstruatie. Nu mijn menstruatie slaat vaak zelfs een maand over, dan is ie weer 2 weken overtijd, dus ik kan niet zeggen "ik ben te laat of niet". Ook ben ik 3kg bijgekomen. Zou dit een teken kunnen zijn van een zwangerschap of moet ik hier niet op rekenen en me dus niet teveel zorgen maken. Een kindje is wel welkom maar niet gepland.

16. zoetje80

zoetje80 Lid

Jun 22, 2009
    81
    0
    0
    dag vonnie,

ik heb daar ook last van gehad. ben er toen naar de huisarts mee geweest. die liet bloed prikken en ik bleek teveel prolactine aan te maken. dat is een hormoon die door je hypofyse wordt geregeld. het zou handig zijn om medische reden uit te sluiten.
    met een te hoge prolactine gehalte kan je moeilijker zwanger raken. (is mij toen verteld)

mvg zoetje

Share This Page