Hallo meiden, Ik heb echt een vreselijk dubbel gevoel. In het half jaar dat we bezig zijn geweest dacht ik steeds: hoe zou het zijn als ik eens niet ongie werd. Nou en nu is het zover! Ik ben 2 dagen overtijd. Maar ik heb gister een test gedaan en deze was neg. Ik heb ook echt nergens last van! Voel me gewoon goed. Ik ben zo bang dat ik misschien iets anders 'raars' heb ofzo. Ik heb wel een regelmatige cyclus dus volgens mij ligt het daar toch niet aan. En de dag dat ik eigenlijk ongie zou moeten worden had ik ook echte ongie krampen de hele dag en nacht maar er kwam niks. Nu zijn al die pijntjes verdwenen. Aan de ene kant denk ik: wees blij misschien ben je zwanger! Maar aan de andere kant denk ik: misschien is mijn cyclus toch wel ineens van slag of heb ik een hele late ovulatie gehad. Ik weet het niet hoor. pfff... ik word echt gek! Ik wacht nu vrijdag af en ga dan weer testen en anders ga ik maandag naar de ha voor een bloedtest. Liefs Farfan
Farfan, ik heb precies hetzelfde (had ik ook in topic bij Zwanger Worden gepost net). En zie: ondertussen ben ik al 8 dagen overtijd! Geen symptomen, gen positieve test, maar ook: geen ongi! En dat terwijl ik altijd precies weet wanneer ik het moet worden. Voor mijzelf geloof ik er niet meer in, maar bij jou kan het nog alle kanten uit. 2 dagen overtijd kan toch over een paar dagen nog wel ineens een positieve test opleveren Maar ondertussen vraag ik me net als jij af: als je dus niet ongi word, en niet zwanger bent, wat is het dan?
He Lara, Dat is echt naar he, ben je al bij de huisarts geweest voor een evt bloedtest? Want als ik morgen niet positief test dan ga ik echt een bloedtest doen want van deze onzekerheid word ik echt gek! Ik weet dat het op zich nog alle kanten uit kan gaan maar ik voel me gewoon niet zwanger, en dat hoeft misschien ook niet want dat hoor je wel vaker , maar toch.... Laat dan maar de komen hoor als het niks is! IK leef met je mee Lara en ik zou zeggen laat een bloedtest doen als je die al niet hebt gedaan... Liefs Farfan
Ik had inderdaad gedacht om naar de huisarts te gaan als ik eind deze week nog geen ongi zag. Maar ik denk gewoon niet dat dat nog iets oplevert. Ik geloof niet dat ik zwanger ben. Daar komt bij dat ik nu krampen begin te krijgen: ik hoop dat het vandaag of morgen echt doorzet ! Ik heb me nu, na die krampen ineens, toch voorgenomen om nog even af te wachten. Gebeurt er weer helemaal niks, dan ga ik volgende week naar de ha. Niet dat die me dan zal vertellen dat ik wel zwanger ben, maar meer om te weten te komen waarom ik maar niet ongi word... Ik duim voor je Farfan!
hey meiden, ik denk dat jullie je nergens zorgen om hoeven te maken hoor! ik heb hetzelfde gehad 4 maanden was ik stipt op tijd en daarna een week over tijd, dus ik dacht nou misscien wel zwanger, maar je lijf kan je zo voor de gek houden na 2 nega testen werd ik toch gewoon ongesteld! nu ben ik deze maand met ovutesten begonnen en kwam ik er dus achter ondanks de calculator dat me ei gewoon later is! dus ik eigenlijk dinsdag ongie zou moeten worden i.p.v morgen! ik zou me dus nog niet te veel zorgen maken! liefs danielle
Dat is goed om te horen Regi. Ik ga er ook vanuit dat ik toch nog gewoon ongi ga worden en dat ik nooit te weten zal komen waarom deze cyclus nu ineens zo raar verliep Maar het is wel vervelend dat je eens een keer overtijd bent, toch hoop gaat krijgen en dan alsnog Die ovulatietesten leken mij voor de volgende ronde inderdaad wel een goed idee. Ik claim nu wel altijd dat ik mijn eisprong voel (flinke buikkrampen en dan 14 dagen later ongi), maar wie weet, zit ik er wel helemaal naast!
ja ik vind het wel een uitkomst die ovutesten, al zeggen ze dat je je er niet op vast moet binden! maar ik vind het het proberen waard! als ik dinsdag ongie word weet ik zeker dat ze werken ! hoop natuurlijk van niet! maar heb totaal geen verschijnselen dus vrees dat het deze ronde ookniks is geworden!