Vandaag zou ik og moeten worden normaal word ik dat standaard 's morgens maar nu nog niks te bekennen. Geen krampje niks. Mijn cyclus is normaal 24 dagen zal ik nu toch nog even testen of nog maar 4 dagen extra proberen te wachten?
Ohw, spannend! Misschien nog 1 of 2 daagjes wachten met testen? Weet dat dat niet makkelijk is! SUCCES
Voor me zwangerscha van Daan had kon ik de klok erop gelijk zetten. Zelfs met me spiraal was het precies iedere 24 dagen het spiraaltje is er nog maar 1 maand uit dus tja ik weet niet hoelang het duurt voordat je lichaam dan weer normaal is
hmm....tja ik had het denk ik wel gedaan...zou er niet tegen kunnen om nog langer in onzekerheid te zitten
ja ik heb er nog 1 liggen. Klinkt misschien zo raar maar ik heb nog nooit een neg. test gehad en ben bang dat het nu wel zo is. ik weet dat de kans klein is dat je gelijk ik ronde 1 zwanger bent maar toch
Ik heb hem gedaan en hij was hartsikke neagtief die cb teste wist niet hoesnel hij niet zwanger moest schrijf pleuris zooi
wat ontzettend balen zeg! maar denk er aan je bent ook nog niet ongesteld dus er is nog een beetje hoop. mischien weet je over een paar dagen meer! ik duim voor je liefs bianca
Vanmorgen testen want als ik normaal og word dan is het wakker worden en og zijn. Vanmorgen nog niks weer een test gedaan en weer neg. Ik snap er helemaal niks van ik ben altijd standaard iedere 24 dagen og zolang ik al og ben door de pil door de spiraal niks kon dat beinvloeden en nu ineens wel. pfff wanhopig word je ervan