hallo allemaal, ik heb sinds vandaag iets raars ontdekt. Ik heb gevoelige borsten en zit rond mijn eisprong maar toen ik op mijn borst drukte kwam er witte vloeistof uit mijn tepel. heeft iemand dit ook ? groetjes meisje
Dat heb ik ooit ook wel eens gehad ja. Dat is waarschijnlijk gewoon wat talg dat uit de tepels komt. De ene keer is dat wat dikker, de andere keer kan het echt een druppel zijn. Door de eisprong zullen je hormonen wat extra talg aanmaken ofzo, ik weet er ook het fijne niet van... Klusze in ieder geval
Hey meisje, Het kan zijn dat je een verhoogd prolactine gehalte hebt. Hierdoor kun je een soort melkachtige afscheiding hebben uit je tepel wanneer je er in knijpt of op je borst drukt. Ik heb het ook sinds eind vorig jaar. Ben er nooit voor naar de HA geweest, want heb er verder geen last van.
Ik heb t al meer dan een jaar.. gewoon als ik er in knijp dat er een soort van melk uit komt zeg maar.. 'k was toen een driekwart jaar pilvrij ongeveer en dacht natuurlijk dat ik zwanger was, maar helaas tot op heden nog steeds niet.. Ik was er wel voor naar de huisarts geweest, het kan namelijk idd dat je een hoger prolactine gehalte hebt. Een te hoog prolactine gehalte kan ervoor zorgen dat er geen eisprong plaatsvindt. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je al bezig bent voor een kindje, als je dat al bent, maar als je wel zeker weet dat je een eisprong hebt hoef je je verder geen zorgen te maken. Zolang de afscheiding wit of doorzichtig is en niet groen of bruin, anders kan t namelijk op iets anders wijzen zoals een tumor. Groetjes!