week overtijd,maar 2x negatief getest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sylvia1982, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Hallo Dames,

Ik snap er helemaal niks van,vandaag een week overtijd.
    Vrijdag een test gedaan,die was negatief,vanmorgen een test gedaan,ook negatief.:(:(
    Maar geen ongesteldheid in aantocht..normaal heb ik overal last van,nu helemaal niks...:(
    Wie heeft dit nog meer gehad?
    Kan iemand me helpen? Ik word namelijk helemaal gek zo van die onzekerheid..

Alvast bedankt!!!

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hoelang ben je al van de pil/Mirena af? Je kan wat onregelmatig zijn als je stopt met de voorbehoedsmiddelen!

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

kan je er verder niet mee helpen, hoop voor je dat je toch nog positief test (zou kunnen dat je later posi test)

ik was toen ook week overtijd en ben het toen ook nog gewoon geworden zonder verdere klachten

nu weer week te vroeg:( al helemaal niet aan voelen komen

maandag nog een testje doen? naar de HA?

4. Sylvia1982

Ik ben al bijna een jaar van het (koper) spiraaltje af,dus daar kan het (denk ik) niet aan liggen.. normaal ook heel regelmatig ongesteld..Ook altijd buikpijn,zere borsten,het hele rijtje.. maar nu echt helemaal niks..ik denk dat ik anders eind van de week nog een test doe,mocht ik nog niet ongesteld zijn en anders idd maar naar de huisarts..zo frustrerend dit..pff..

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hmm, dat is heel vreemd inderdaad!! Proberen jullie zwanger te worden of niet? Inderdaad, ik zou bij 2 weken overtijd en een regelmatige cyclus eventjes naar de HA gaan.

Ben je gestresst geweest deze maand? Of veel afgevallen in een korte tijd?

6. Sylvia1982

We zijn inderdaad bezig voor een kindje,maar nog lekker rustig aan op het gemakje.. komt het,dan komt het,komt het nog niet,dan wachten we nog even.. voorgaande maanden heb ik veel stress gehad en was ik er zelf veel mee bezig..dan was ik 1 dag overtijd en liep ik al te glunderen dat ik zwanger kon zijn..
    En nu deze maand had ik eindelijk wat rust in mijn lijf en hoofd..en dan krijg je dit.. en het had nu zo goed uitgekomen,dat ik ongesteld zou worden,aangezien we volgend weekend een weekendje weg gaan.. dus als ik vrijdag nog een test kan doen,en die zou positief zijn,zou dat wel een heel leuk begin van het weekendje weg zijn.. maar ik probeer mezelf niet te gek te maken..

7. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Destijds was ik ook al een week overtijd en dacht zeker te weten dat ik zwanger was. Maar de test was negatief, dus was ik helemaal in zak en as. Totdat bijna een week later mijn borsten plotseling enorm op begonnen te zwellen en ik dus nogsteeds niet ongesteld was. Toen maar eens naar een arts gegaan (we waren inmiddels op vakantie), want als ik niet zwanger was moest er wel iets anders heel erg mis zijn, en gelukkig goed nieuws.

Op de echo bleek ik later ook minder ver in mijn zwangerschap te zijn dan gedacht op basis van mijn cyclus, dus blijkbaar was mijn cyclus even in de war geweest. En wellicht had mijn dochter zich nog niet ingenesteld in de baarmoeder en zwom ze nog rond toen ik de test deed. Ik weet het niet. En ik weet dus ook niet waarom jij al een week overtijd bent.
    Bij gezondheidsproblemen kan je ongi ook even uit blijven (over-/ondergewicht enz). En soms vergeet je lijf gewoon even op de kalender te kijken. Of je kleintje is nog op zoek naar een leuk campeerplekje.

8. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Ik ben al ruim een week overtijd en heb nog steeds niet positief getest. Mijn ongi is nog ver te zoeken en hopelijk blijft het ook zo. Ik heb morgen een afspraak staan met mijn fertiliteitsarts en ik vraag haar even bloed te prikken, dan heb ik meteen een ja of een nee, nu word ik helemaal gek van de onzekerheid. Vooral omdat we al zo lang bezig zijn, bijna 2 jaar inmiddels.

9. Sylvia1982

Bedankt voor jullie reacties
    Om mezelf niet helemaal gek te maken,ga ik er gewoon van uit dat mijn lichaam gewoon een spelletje met me speelt.. of idd gewoon ff in de war is ofzo.. weet het anders ook niet..
    Tuurlijk zou ik het helemaal geweldig vinden als ik zwanger ben,maar heb inmiddels al zo vaak negatief getest het afgelopen jaar dat ik niet zo goed meer durf te hopen op een positieve test..maar als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik toch maar ff bij de huisarts langs.. misschien dat die iets meer kan..

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hallo

Ik heb dit 2 maanden geleden ook gehad precies t zelfde .. Alleen werd ik t na ongeveer een week later ongi! .. Dus Misschien komt het nog! Maar je weet t nooit!
    Adrie

11. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Ik heb ook al paar keer negatief getest gehad ooit. En dan naar huisarts gegaan, bloed laten trekken. Maar toch niet zwanger. Dag na het bezoek bij de huisarts werd ik ongesteld.

12. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Ik heb het ook twee keer gehad, dat ik zomaar een week overtijd was en maar negatief bleef testen. De eerste keer testte ik op de zevende dag overtijd licht positief, maar werd ik 's avonds enorm ongesteld, met veel krampen en bloedverlies. De volgende dag heb ik een verloskundigenpraktijk gebeld die voorzichtig concludeerde dat ik hoogstwaarschijnlijk een hele vroege miskraam heb gehad.

Het schijnt best vaak voor te komen dat er een bevruchting plaatsvindt, maar dat het lichaam de hele vroege zwangerschap afbreekt wegens een 'aanlegfout'. Vrouwen merken daar niet of nauwelijks iets van, behalve dan dat ze later dan normaal ongesteld worden. Overigens kan het ook 'gewoon' zo zijn dat je cyclus een keer een weekje opschuift. Maar ik blijf het verdacht vinden, overtijd zijn, zeker als een vrouw doorgaans een heel regelmatige cyclus heeft :(

Ik had het onlangs ook weer. Toen was ik vijf dagen overtijd en bleef ik negatief testen. Heel frustrerend! :x
    Ik heb overigens wel aan de andere kant van de wereld een lange vakantie gevierd, wie weet dat dit invloed heeft gehad op mijn cyclus. Tja, wie zal het zeggen?
    Het vrouwenlichaam is een wonderlijk (en frustrerend) iets :D

13. Sylvia1982

Ja,ik wacht het allemaal wel af.. ben inmiddels nog niet ongi,heb me voorgenomen om vrijdag nog een test te doen en niet eerder..mocht die ook negatief zijn en ik volgende week nog niet ongi zijn,ga ik naar de huisarts..
    Ik blijf er wel van uit gaan dat ik niet zwanger ben hoor,anders is het straks zo'n tegenvaller.. het is alleen wel frustrerend.. laat mij maar gewoon ongi worden of hardstikke zwanger zijn,maar dit is niks zo..

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

sylvia, hoe gaat het nu? heb je nu al iets van een ongi vernomen??
    vreemd dat overtijd zijn eh :( ik heb het nu ook 11 dagen overtijd, niks van ongi te merken, ben al een week lang duizelig, en vanmorgen misselijk, daarbij moet ik ook vaak naar de wc terwijl ik weinig drink op een dag.
    test gedaan maandag maar nee negatief natuurlijk.
    en is het alleen maar wachten en wachten :(

xxxxxx

15. Chloe Noelle

Chloe Noelle Niet meer actief

Hier ook hoor.. pff zes dagen over tijd nu en vandaag dus getest, maar negatief.

Ik wacht het maar even af.. :(

16. Sylvia1982

Nou,helaas,vanmiddag onwijze buikkrampen.. ik naar de wc.. en ja hoor..ik had prijs.. maar,ik moet zeggen.. normaal barst het gelijk goed los,maar nu heel super weinig.. zo stom,ik kon wel janken..
    Stom he,dat je lichaam je zo voor de gek kan houden??
    Dat overtijd zijn vind ik prima,maar dan wel omdat ik zwanger ben en niet om me dik een week in spanning te laten zitten..
    Ik had echt net een heel goed gevoel er over,dat het nog wel is raak kon zijn..

Dan maar weer op naar de volgende ronde.. het is niet anders..
    Ik ben wel benieuwd hoe het jullie vergaat hoor.. ik hoop dat jullie toch wel snel een positieve test in handen hebben.. zijn jullie in elk geval van die spanning af..

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey allemaal,

Ik ben in totaal 21 dagen overtijd geweest voordat ik wist dat ik zwanger was. De eerste week dat ik overtijd was 4 testen gedaan, maar elke keer weer negatief. Heb hier mijn huisarts over gebeld. Die zei dat ik me niet druk moest maken, en gewoon maar even af moest wachten. Ik heb toen ook geen test meer gedaan. De tweede week overtijd heb ik er zelf ook amper aan gedacht. Achteraf had ik wel vage klachten zoals pijnlijke borsten en veel wit slijmverlies en met vlagen een beetje misselijk. Tot afgelopen zondag. Toch weer een testje gewaagd. Blijkt dat ik hartstikke zwanger ben.

Ik geef toe dat ik het raar vind dat ik pas zo laat kon testen, maar aan de andere kant mag je wel weer snel naar de verloskundige toe voor de eerste echo.

Hoop voor jullie dat jullie net als ik snel positief mogen testen.

Liefs Mariel

18. Chloe Noelle

Dit geeft me nog een beetje hoop! :) ik voel ook nog totaal nog geen ongesteldheid aankomen.. en morgen dus 7 dagen overtijd terwijl ik dit nog nooit gehad heb.

Ik wacht het maar even af! :) Jij iniedergeval nog gefeliciteerd!!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb ook in me achterhoofd gehouden: Geen bloed geeft moed.

Ik zal met je mee duimen dat je straks alsnog een posi test in handen mag houden:D

20. Chloe Noelle

Hahaha, dat is een goede ;)

Had jij na een week overtijd contact opgenomen met de huisarts?

En lief van je! Hopelijk helpt het een beetje.

Deel Deze Pagina