Misschien is het wel een onwijs domme vraag, maar vroeg me af of als je zwanger wilt worden of eigenlijk nét bent, of hardlopen dan kwaad kan? Dat gehobbel enzo?
heb het even voor je opgezocht je kan gewoon blijven hardlopen, je moet wel voldoende blijven drinken alleen als je ondergewicht hebt is het verstandig om te stoppen
Thanks! Nou ondergewicht heb ik niet hoor, hihi, ik ga niet voor niets hardlopen . Maar mooi, ben vandaag begonnen met zo'n hardloopprogramma van Evy en vind het zo leuk! Zou jammer zijn als ik daar mee moest stoppen, alhoewel ik dat voor een zwangerschap er zeker over zou hebben
Ik was er ook net een tijdje mee bezig toen ik zwanger bleek te zijn, ging prima! Merkte daarna wel snel dat mijn conditie minder werd dus ben er ondertussen mee gestopt hihi wil het straks wel weer oppakken!
Nee hoor helemaal geen probleem om door te gaan (of te starten) met sporten. Tot zes maanden kun je in principe doorgaan met opbouwen van je conditie, daarna is het beter om gewoon je conditie op peil te houden. Ik ga binnenkort Evy maar eens "van stal halen". Heb haar vorig jaar via een aantal collega's gekregen, maar door omstandigheden nooit mee begonnen. Morgen is het zes weken na mn bevalling, dus mag ik weer langzaamaan gaan beginnen met sporten