pfff dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door snoet, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik weet het even niet meer, krijg soms echt het idee dat mijn kind een hekel aan me heeft. Dat is natuurlijk niet zo, maar waarom is alles leuk wat niet mag. En negeren of nee zeggen, wegzetten niet helpt. Want dan is het lachen of huilen!!

Ik speel met hem maar als ik even geen tijd, zin er in heb dan begint hij weer.

Je kan toch niet 10 uur per dag aan je kind besteden??

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Vervelende fase, maar echt, het gaat over!
    Mijn dochter is ook een paar maanden zo dwars en opstandig geweest en de laatste week is ze weer heel lief en gezellig :).

Even doorbijten! ;)

3. misa

misa Niet meer actief

Ooh lastig..! Probeer ook zoveel mogelijk positieve dingen te zeggen op alles/veel wat hij leuk en goed doet.
    Succes!

4. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Oh zo herkenbaar. Hier ook een mannetje van 18/19 maanden die werkelijk de hele dag probeert een heel huis af te breken ( lukt aardig). Bestraffen en dan komtie; gillen moord en brand, alsof ik hem zn oortjes eraf trek, haha...

Dan ist weer goed, help ik hem ff op weg met spelen, loop ik weg, gaat 5 minuten goed en dan ist MAMA MAMA MAMA of hij breekt het volgende af ;)

En ik maar denken dat deze fase voorbij was, haha! Kwam heeeeeel snel weer terug:(

5. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    hier nog zo een dametje.....
    al vanaf dat ze 17 maanden was jengelen, zeuren en maar aan je arm trekken dat je mee moet komen.
    Ging even 2 weken goed, maar we beginnen nu weer van voren af aan geloof ik :(

ik weet het is een periode, maar wel wel een verdraaid lastige.
    zeker gezien ik ook nog en baby van 7 maanden heb die haar aandacht wil :s

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Herkenbaar! Voel me echt net een politieagent soms...

Juist alles wat niet mag is reuze interessant en dat moet ook wel een keer of 15 per dag uitgeprobeerd worden... wie weet zegt mama die keer wel geen nee ;). 'Uitlachen' als ie gecorrigeerd wordt en áltijd wachten tot ik tot 3 heb geteld als hij moet komen... waarom niet gewoon een keer bij de eerste keer vragen ;)?

Ik hou een aantal regels heel kort aan en een aantal ben ik ietsje losser mee (de dingen die niet zoveel kwaad kunnen). Verder probeer ik hem veel lichaamsbeweging te geven (lekker buiten spelen!), dat scheelt een hoop.

En ik ben blij als manlief thuiskomt :D
    Heerlijk ventje verder, maar soms... :)

7. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Heel vermoeiend...... ik herken het. Vanaf nu totdat ze 4 jaar wordt is een bewerkelijke periode. Deze fase vind ik niet altijd leuk :x. Ze wordt in juni 2 maar nu roept ze al contstant NEE. Mijn oudste twee waren ook bewerkelijk maar ik hoopte dat de jongste iets gemakkelijker zou zijn ..... not. Ach, mettertijd komt het goed.

8. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    TIJDELIJK... onthoud dat, het is tijdelijk!! Laat dat je door deze periode doorslepen! Haha
    Hier ook zo'n pfffff vermoeiende peuter! Maar de laatste 2 maanden ineens een stukje rustiger, beter luisteren.
    En lekker veel naar buiten, helpt hier ook!

Succes!

Deel Deze Pagina