Misschien is dit al eerder ter sprake geweest maar ik kon het niet vinden Ik heb vanmiddag een test gedaan en had dus een wit/ misschien onwijs licht roze streepje je ziet het dus wel... is dat wel of niet zwanger? iemand ervaring hiermee?
Welke test was het? Meestal is wit niks, maar hij kan ook zo lciht positief zijn dat je niet echt het verschil ziet tussen wit en licht roze.. Ik zou over een paar dagen weer testen.
Het was die van Etos eigen merk, die heb ik nog niet eerder gehad... Zou wat zijn zeg Giulia is nog geen 2 maanden
Zou wel een wondertje zijn.. Wel zwaar natuurlijk, maar wel leuker voor 2 kids als ze dicht bij elkaar zitten qua leeftijd he. Ik heb dezelfde streepjes gehad.. Zowel bij da eigenmerk en de kruidvat casette, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichte streepjes. Op de foto niet te zien, maar onder de lamp of voor het raam wel echt zichtbaar zonder je blind te staren.. In het 'donker' ook zichtbaar na enige moeite haha.
Mmmmm... ik zou zeggen van wel.. Maar ik zeg nu, morgen of zondag nog een keer testen. Dan zal hij heeel positief zijn denk ik
Hoop het ook voor je. Maar soms zit zo'n streepje er al een beetje in. Ingedroogd ofzo. Gewoon nog een keer testen morgen. Spannend! Duim voor je!
Tja ik zou ook zeggen morgen weer testen.. Nu ga ik twijfelen of ik het wel vol hou tot en met zondag
Veeeeel succes meid! Ik twijfel nog erg.. Ben erg bang voor een negatieve test.. Maar aan de andere kant, weet ik dan wel waar ik aan toe ben.
Welk merk test is dit eigenlijk? Mijn streep zag er net zo uit.. Maar op de foto (gemaakt met een oude webcam) is niks te zien.. Kan ook niet zo dichtbij foto's maken met dat stomme ding.
Ik had vorige maand zo'n soort streepje maar dan op een kruidvat (zie mn album) en het was toch niet zwanger.. Succes morgen