pijnlijke borsten.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nijntje39, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Had je last van pijnlijke borsten (of veranderingen daar) tussen de innestelling en de NOD (enkel zw

1. Ja, maar enkel een paar dagen voor de NOD.

2. Ja, gedurende de hele periode.

3. Enkel na de NOD.

4. Nee, geen last van gehad de eerste zes weken.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Had u last van pijnlijke borsten tussen de innesteling en NOD. Velen omschrijven het als een symptoom van zwangerschap, maar voor mensen die nog in twijfel zijn en wachtend op de NOD is het misschien een goeie vraag. Ik voel niets van borstpijnen, aders, opzwelling of andere symptomen, moet ik dan al de hoop opgeven?

2. Niet meer actief

Niet iedereen heeft last van de borsten, dat hoeft ook niks te zeggen, iedereen reageerd anders, misschien krijg je dat nog wel, wie weet ;)

Ik had zelf pijnlijke borsten tot de 16 weken.
    Ook al ruim voor me NOD.

Groetjes Xena

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
  4. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ik had pijn op de dag dat ik ongeveer ongesteld moest worden, de pijn is er nu nog :D

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Mijn antwoord stond er niet tussen dus kon niet stemmen :oops:
    Enkele dagen vóór NOD begonnen mijn borsten pijn te doen en nu na mijn NOD wordt het iedere dag pijnlijker, zelfs een BH zit me niet meer lekker nu :cry:

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ja de gehele periode alleen was het nu anders dan gewoonlijk

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ja, gedurende de hele periode

MAAR, niet echt pijnlijk vanaf toen, vooral zwaar, vol en warm viel me op.
    Echt heel gevoelige tepels (ieks) en een gekneusd gevoel kwam na NOD. Doe je je BH uit, lijkt het net of je de bandage van iemand afhaalt die een ongeluk heeft gehad: zachtjes en voorzichtig, want pijnlijk en gekneusd! hahaha

8. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    hallo,
    ik weet dat er al andere topics zijn over dit onderwerp, maar met de poll kunnen we toch zien hoeveel mensen last hebben en hoeveel niet? Dus allen de poll invullen als mogelijk! Dank u.

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik heb nu juist geen pijnlijke borsten? Terwijl ik dat normaal altijd wel heb (heel pijnlijk zelfs) nu zijn ze gezwollen en zacht?
    Kent iemand dit?

Liefs Pip

10. sarahv

sarahv Lid

12 sep 2007
    48
    0
    0
    ik had altijd dikke week voordat ik ongie moest worden heel veel last van pijnlijke borsten en nu deze keer helemaal niet terwijl ik wel overtijd ben

11. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Even voor nod begon het wat te zeuren en erna kreeg ik heel veel pijn aan borsten.

12. muffie

muffie Actief lid

27 jan 2007
    187
    0
    0
    even een (misschien domme) vraag maar waar komt de pijn in je borsten eigenlijk vandaan?

13. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Muffie,
    volgens dat ik gehoord heb, van de hormonen, klieren die zwellen.

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    als eerste nijntje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, zo ga je echt leuk het nieuwe jaar in.

Ik ben op dit moment een mooi voorbeeld van dat pijnlijke borsten niet op een zwangerschap hoeven te duiden.
    Ik ben 20 december bij de fertiliteit geweest daar hebben we een echo gehad en zagen ze dat ik een eisprong links heb gehad, ik heb links geen eileider meer en het eitje kan dus niet in mijn baarmoeder komen. De kans dat ik daarop zwanger raak is voor 99,9% zeker van niet.
    Ik moet volgende week ongesteld worden maar mijn borsten klappen bijna zo gezwollen en pijnlijk dat ze zijn.
    Het komt inderdaad door de hormonen die je aanmaakt.

15. muffie

muffie Actief lid

27 jan 2007
    187
    0
    0
    oh! bedankt voor de antwoorden allemaal! conny wat vervelend voor jou dat je dan dus niet iedere maand een (bruikbare) eisprong hebt!....

mmm nou ik heb wel 1 zere (.) maar dat is alleen als ik hem aanraak... afwachten dus

16. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    muffie k heb gelukkig wel een goede eisprong elke maand alleen kan het eitje door de verklevingen en het missen van 1 eileider niet in de baarmoeder komen. We hebben onze hoop nu op de ivf gezet en kijken er heel positief tegen aan, misschien hebben we de volgende kerst wel een heel mooi kindje er bij.

17. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Hey,
    mensen die twijfelen voor hun NOD, geen pijnlijke borsten wil dus niet percé zeggen dat je niet zwanger bent he! Ik twijfelde ook. Zie hier het resultaat. En hoop dat dat resultaat 9 maand mag aanhouden! Voel nu (5d na NOD) enkel klieren als ik tegen mijn (.)(.) druk.

Deel Deze Pagina