Hallo, Sinds een paar dagen heb ik weer last van één van de uiteinden van mijn wond van de keizersnee... Het is er rood en het lijkt net alsof er een blaasje op zit. Ik weet niet zo goed wat het is en wat ik moet doen. Het jeukt ook. Na het douchen maak ik de wond altijd zo droog mogelijk. Maar na inspanning is het zo'n vervelende 'naad' waar gemakkelijk transpiratievocht blijft zitten door het hangbuikje. Wie heeft tips? Liefs hihi
Hoi, Ik herken dit, ook ik kreeg weer last van de wond na een paar maanden. Jeuk en weer dat trekkende gevoel aan de randen van de wond. Leek ook weer erg rood te worden. Advies van huisarts: smeren met vette crème (bv. vaseline cetomacrogol). Kan zijn dat het door het koude weer en bijbehorende droogte in huis komt. Het rode blaasje zou ik wel even goed in de gaten houden als ik jou was en als je het niet vertrouwt even naar de ha gaan.
Ik ken het ook wel! Mijn wond is sowieso erg ontstoken geweest, zo erg dat ik nog weer 2 dagen opgenomen ben. De wond is toen een stukje open gemaakt. Naar een paar maanden is hij weer wat gaan ontsteken maar is vanzelf over gegaan door het goed te spoelen! Groetjes Ylona
Ik heb het goed schoon en droog gehouden en inmiddels is het alweer helemaal over. Bedankt voor de tips.