Welke streamingdienst?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door aicirtap, 19 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Mijn vaste tv abonnement gaat er uit per 1 januari.

We hebben al netflix die we delen en dus amper wat kost.

Ik twijfel tussen videoland en disney + en amazon prime
    Ik kijk echt amper tv/series, maar wil dat wel weer oppakken. Ik wilde homeland gaan kijken, maar die is bij netflix er weer af.
    Dochter kijkt liefst natuur -en dierenprogramma’s. Disney films vind ze ook leuk.

Ik kan natuurlijk uitproberen, maar dacht ook even hier vragen.

Ik hoor ook vaak dat mensen x maanden het 1 nemen en dan weer wisselen.

2. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik denk dat Disney + dan wel leuk is voor je dochter!
    Videoland is vooral veel Nederlandse talige trash tv.

Huismuisie en aicirtap vinden dit leuk.
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Disney+ zou ik doen.

aicirtap vindt dit leuk.
  4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb NL ziet ook. Daar staat ook veel op wat op Videoland staat. Ook alles van npo plus is erop te zien. Veel kinderdingen.

Als ik tussen alles moet kiezen dan zou ik voor NL ziet en netflix gaan denk ik.

Maar goed ik heb gewoon alles.
    Netflix, NL ziet, videoland, Prima en disney + en discoverey +

Disney is leuk voor een tijd, maar je hebt het allemaal wel snel gezien is mijn ervaring.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja ik dacht misschien nu zo rondom de kerstvakantie. Misschien voor 3 maandjes max.

Maar stel ik sluit 21 december een abbo af loopt dat van 21 tot 21? Etc.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Disney, en evt prime als ne veel bij Amazon besteld want daardoor betaal je geen verzendkosten bij bestellen.

aicirtap vindt dit leuk.
  7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Het ligt er een beetje aan waar je veel naar kijkt.

Mijn man en kinderen kijken veel naar Disney+ maar zelf kijk ik alleen maar Videoland.
    Amazone Prime kijken we zelden, maar vanwege de lage kosten en gratis verzenden houden we deze ook gewoon aan.

Je kan het altijd eens uitproberen bij één van de verschillende aanbieders en anders alsnog opzeggen.

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Wij hebben volgens mij echt bijna alles gehad. Onze ervaring:

Disney+: Erg leuk voor de classics en kinderen. Voor een beetje kwaliteitsseries voor volwassenen niet doen.

Amazon Prime: Leuk! Veel goede series en films. Ook voor kinderen genoeg leuks.

Videoland: vooral veel Nederlands product, dus alleen leuk als je daar graag naar kijkt.

Apple TV Plus: vergelijkbaar met Prime, leuke dienst met goede films en series.

Discovery Plus: Vol met docu’s en programma’s die je op Discovery en TLC zou vinden. Persoonlijk vind het qua natuurdocu’s wat tegenvallen, dan heeft Netflix meer keuze. Ook veel Real Housewives-, Bevallen met Bobbi-, Sister Wives-achtige programma’s.

HBO: beetje hetzelfde als Prime en Apple TV plus, maar het aanbod van nieuwe series is nog niet heel groot.

Sky/Showtime vooralsnog niet zo boeiend, maar komt misschien nog.

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Videoland

10. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Wij hebben gewoon steeds bijna alles :rolleyes::roflmao:.
    Probeer er steeds een af te zeggen....laatst dus Prime ondanks dat deze niet zo duur is....maar ja nu heeft man weer die skyshowtime erbij gedaan. Hebben nu Netflix, Videoland, Disney+, Skyshowtime en ViaPlay. HBO toevallig 3aanden gratis bij KPN dus die gaat er echt wel af daarna.
    Ik denk Videoland binnenkort ook maar weer een keer afmelden. Die heb ik al een keer eerder gehad en kan eigenlijk prima voor 'af en toe'. Ik merk zelf alleen dat ik dat punt om weer te stoppen wat lastig bepalen vind.
    Ik zou denk ik gewoon om de beurt doen en dan steeds duidelijk afspreken met jezelf en in de agenda zetten wanneer je switcht.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb hier te veel streamingdiensten en wil juist wat gaan schrappen maar weet niet wat. Ik heb nu
    Netflix
    Videoland
    Disney
    NPO plus
    Amazon prima
    Hbo Max
    Viaplay
    Discovery
    Hayu (heb ik gisteren opgezegd)
    With love (heb ik gisteren opgezegd)

Op alle streamingdiensten kijken we wel wat maar of we het echt zouden missen als het er niet meer is betwijfel ik. Ik vind het best zonde zoveel voor eens in de paar weken iets te kijken. Netflix, disney en Videoland worden het meeste gekeken.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Alleen Netflix hier. Betaal me al scheel aan kpn dus al die andere dingen er ook nog bij... Nee dankje. We hebben wel npo plus.

Deel Deze Pagina