Oh, wat erg… Al twee dagen moederziel alleen in een diepe put, wat een nachtmerrie. Het doet me denken aan dat Spaanse jongetje een paar jaar terug die ook in een diepe put vast zat, dat was ook zo’n vreselijk verhaal. Hopelijk krijgen ze Rayan er gauw en gezond uit. https://www.nu.nl/buitenland/6181894/marokkaanse-kleuter-zit-al-twee-dagen-vast-na-val-in-60-meter-diepe-put.html
Ja ik zit live te kijken zo nu en dan. Ze hebben al een halve berg afgegraven. T is al een wonder dat hij nog leeft, hopelijk is hij snel bevrijd uit zn benarde positie
Och ja, ik zei het net nog in een ander topic. Ik vind dit zo erg en het vreet echt aan me. Ik hoop zo dat hij er levend en wel uitkomt.
Wat ik begrijp uit een andere live feed is dat ze nu op 22 meter zitten en dat het jongetje net nog heeft gegeten en gedronken. Ik hoop dat ze de laatste 10 meter echt snel kunnen doen voor hem.
Ohhh wat verschrikkelijk, wat een nachtmerrie voor dat jongetje en z’n ouders. Hopelijk krijgen ze hem er gezond en wel uit!
Verschrikkelijk , het houdt mij heel de dag al bezig hopelijk loopt het vele malen beter af als die arme schat Julen …
Het laatste nieuws aan het einde van de dag/begin avond was dat ze op 28 meter diepte zaten met graven. Ze willen de laatste meters met de hand gaan doen dus het is afwachten wanneer ze tot dat punt zijn. Ik denk wel dat ze hem er vannacht uit krijgen, hopelijk in leven.
Volgens de laatste berichten zitten ze er nu 3 meter vandaan, de laatste meter willen ze met de hand graven om instortingsgevaar te voorkomen.
Wat een nachtmerrie dit zo jong en moederziel alleen, ik hoop zo dat hij er gezond en wel uit wordt gehaald. waar kan ik de livestream zien en updates zien?
Ik hoop dat er morgen ochtend berichten zijn dat ze hem er levend uit gelegen hebben. Wat een angst zal dit kindje voelen. Nu maar ook nadat hij hopelijk levend bevrijdt wordt.