witlof met aardappel en ei

Discussie in 'Voeding' gestart door sassie25, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Tygo heeft gister voor het eerst gestoofde witlof op gerold in ham met ei erover. En hij vond het heerlijk!

Bietjes vroeg ik mezelf idd ook af of ze dat wel mochten, maar kan geen kwaad du dat gaan we van de week ook weer een keer eten.

Vlees zoals kipfilet en gehakt ed kook in gaar in de pan waar ook de groenten en de aardappeltjes in zitten. gewoon in het water dan gaart het ook goed door.

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ja ik vroeg me indd ook af of dat kon met vlees, gewoon in het water koken... Ik had dat ergens gehoord en nu jij het zegt weet ik het ineens weer!

xxxx

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, het kan, maar het is niet lekker! De lekkere vetten en sappen uit vlees verdwijnen in het water, wat overblijft is een droge smakeloze lap. Ik vind het iig heel vies!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eens! Yech... en dat kleine beetje bakvet wat je gebruikt is juist goed voor een mens.

5. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    #25 sunshine1976, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
    ik zie de vis hier nog niet voorbij zwemmen:)
    Mijn meisje is ook gek van witlof met appel en aardappel ( dan lust ik het zelf ook!) Die appel maakt het wat frisser, minder bitter.

Hier op het menu tot op heden:
    - brocceli, wortel, courgette, bloemkool, witlof, avocado, pompoen, doperwtjes,haricoverts,boontjes,komkommer,tomaat
    - tartaar, kabeljauw, kip
    - rijst en aardappel

Ik stoom alles ( apparaat wat kan stomen en mixen) Daar kan zelfs het vlees in! Alleen pasta en rijst kan daar niet in.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Vis??? ik snap het niet hahahaha

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

ow dan gaan we dat maar niet doen.... lijkt me dan ook weer niet zo lekker voor hem. Zo gaat hij mamma's keukenkunsten NOOIT waarderen hahahah

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn honden zijn dol op gekookte kip, krijgen ze bij diarree. Ik kook dat met de deur open, zo stinkt dat; bah-bah-bah!:cool:

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik bak het vlees meestal, maar gekookt vlees hoeft niet droog of flauw te zijn hoor! Hangt er maar helemaal vanaf wat je met het vlees en het kooknat (=bouillon) doet!

Deel Deze Pagina