Is witlof rauw niet bitter eigenlijk? Ik moet eerlijk toegeven dat ik dus nog nooit witlof rauw in mijn mond heb gestoken, ook niet op gekomen dat te doen eigenlijk. Toch vreemd, want andere groente stop ik wel rauw in mijn mond om ff te proeven
Is niet bitter, alleen moet je er wel het kontje af snijden en een beetje uithollen (dat harde stukje eruitsnijden). En dan met mayo/dressing is het heel lekker
In reepjes snijden, en dan wokken met een beetje honing en balsamico-azijn. Wokken en peper en zout, room erdoor en dan met pasta. Als salade met appel, rozijntjes, mandarijntjes, majo, olijfjes oid.
ik maak altijd de makkelijke versie van witlof met ham en kaas gewoon witlof helemaal klein snijden .. ff koken... afgieten... blokjes ham er door en de gerasptekaas... ff deksel erop even laten staan tot de kaas gesmolten is ff omscheppen en klaar whahaha luie wijven witlof en dan gekookte aardappels met vlees verder geen ideetjes of tips voor witlof
Ik ben gek op witlof, maar dan wel rauwe! Wellicht heb je hier dus niks aan, maar ik zou hem lekker fijn snijden, uitje er door, tomaatje er door, klein schepje suiker en een beetje thausland dressing!