Hallo allemaal, Wij willen morgen misschien lekker gaan zwemmen met z'n drieen. (ik,mijn man en ons zoontje van bijna 3) Nu zit ik te twijfelen tussen golfbad oss of tongelreep. Tongelreep ben ik vroeger geweest,oss nog nooit. De site van oss kan ik niet heel veel indrukken uit halen,maar hoor redelijke goede verhalen erover. De site van tongelreep ziet er wel gaaf uit,maar hoor/lees hier diverse uit een lopende meningen over. Ik zou graag een leuke peuterbad zien,een paar leuke glijbanen en voor mezelf eventueel iets van bubbel/massage baden. Cp heeft dit alles natuurlijk wel,maar die vind ik te duur. Dus als jullie mij advies zouden kunnen geven? Heel graag.
Ik ga vaak naar het golfbad in Oss, vind het er erg leuk. Het heeft 3 glijbanen, twee stoomcabines en een bubbelbad en 3 verschillende pierenbaden met fonteintjes.
Oss! Zeker voor de prijs die je daar betaalt. Ze hebben 3 verschillende peuterbadjes: eentje echt een cm of 20-30, met allemaal waterspuitende beesten erin. Eentje van 45-60 cm dacht ik, waar ze van die loopautootjes in het water hebben, en een bad met een brede glijbaan, ook redelijk ondiep dus, waar kleuters echt heerlijk vanaf kunnen. Dan heb je het golfslagbad, wat bubbelbaden en 3 glijbanen. Ik vind het echt super, wij rijden vanuit Den Bosch liever daarheen dan dat we hier naar het sportiom gaan, (duurder, betaald parkeren en minder leuk).
golfbad oss is heel leuk. zeker voor kleine kinderen. wij rijden vanaf den bosch ook altijd daarheen. het sportiom hebben we inmiddels wel gezien en is erg saai.
Klinkt al behoorlijk goed dus het golfbad in oss. Heb inmiddels toch wat foto's gevonden op internet,en denk dat onze voorkeur steeds groter word voor dit zwembad. Meerdere ervaringen zijn natuurlijk nog steeds van harte welkom
Met een kind van die leeftijd zou ik voor golfbad gaan. Heel mooi afgesloten peutergedeelte. En ook voor de volwassenen nog glijbanen,golfbad en idd kun je daar ook bubbelen! Ik vind tongelreep zelf ok wel leuk gezien de glijbanen. Maar daar vind ik het voor de peuters iets minder leuk eruit zien.. Wat je ook kiest, veel plezier in ieder geval
De tongelreep vind ik vergane glorie met een belachelijke entreeprijs. en t volk wat er komt.... oss geen ervaring mee
Ik wil je ook Oss aanraden, leuke glijbanen, bubbelbad en leuke badjes voor de kleintjes. En is pas vernieuwd
Jazeker oss doen! Tongelreep is echt niks aan voor kleine kinderen. Oss is heel leuk met autos in het water, glijbaan en es zit een hek zodat ze niet het grote bad in kunnen lopen.
Ik vond de laatste keer dat ik in Oss ben geweest het peuterbad echt vies. Er dreef van alles in. Tongelreep was echt veel beter.
Oss! Ik ging vroeger elke week naar de tongelreep maar het is zo achterlijk duur geworden, 10 euro pp!! En het is het gewoon niet waard. Het tocht er, de peuterbadjes stellen niks voor en de vloer is er zo vies.. Ik woon er vlakbij maar wij gaan toch in Oss zwemmen. Dat zegt genoeg denk ik.
Ik woon in eindhoven en ben laatst met mijn zoon naar Oss geweest. Veeeeeeeel leuker dan de Tongelreep!
Tja ik woon vlakbij Oss en golfbad is leuk maar wij gaan toch vaker naar den Bosch soms ook Oss allebei wel leuk hoor Eindhoven al heel lang niet meer geweest