Rood bij de wenkbrauwen

Discussie in 'Verzorging' gestart door NooNoo, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    MiniNooNoo heeft echt al een hele tijd een rode huid rond de wenkbrauwen. Ik las op internet dat dit ook berg kan zijn (het heet na 4 weken anders, moeilijk woord met eczeem), maar op haar hoofdhuid zit het verder niet. (ze had het de eerst weken wel een beetje)
    Ik heb niet de indruk dat ze er last van heeft, maar het ziet er zo lullig uit... Wat kan ik hier eventueel aan doen?

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Niemand?

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Geen idee eigenlijk, berg is ook schilverig, mijn dochter is rood bij de wenkbrauwen alse moe en/of boos is. En dan huilt.Dit heeft ze eigenlijk altijd wel gehad.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oei... als dat bij miniNooNoo ook geldt, dan is het geen blij meisje ;) ze heeft het namelijk altijd.

Heb even een foto gezocht waarop je het een beetje kunt zien, missschien dat meer mensen het herkennen.

5. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emilie heeft het ook, volgens mij is het berg. Ik probeer het altijd een beetje vet te houden.
    Volgens mij bedoel je seborisch eczeem... hebben veel babies last van. Volgens mij kan de huisarts er wel wat aan doen.

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Onze kleine man heeft het ook gehad. Kreeg daarna ook berg in zijn wenkbrauwen terwijl hij toen op zijn hoofdhuid niets had. Nu is het al een paar maanden weg bij zijn wenkbrauwen (ook niet rood meer) maar heeft hij berg op zijn hoofd. Gelukkig heeft hij flink wat haar waardoor je het niet zo erg ziet.

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zou je met dat S-eczeem naar de huisarts moeten of zouden ze bij de drogist ook een mild iets hebben wat kan helpen?
    Ik doe er wel elke dag creme op, maar het wordt er dus niet beter van (ook niet erger gelukkig).

8. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kun je ook cardiflor van VSM gebruiken. Dat is een algemene creme bij eczeem en huiduitslag en anders even de doktersassistente vragen.

Deel Deze Pagina