Ik ben op zoek naar een site waar ik voor een leuk prijsje fotoalbums kan laten maken.... (dus zelf samenstellen, liefst nog met leuke dingen erbij maar geen vereiste) die ook nog goede kwaliteit hebben. Ik wil dit voor mijn meiden gaan doen, maar wil de prijs leuk houden Helemaal makkelijk zou zijn als het via programmatje op de pc kan zodat ik het per maand bij kan werken en opslaan (zoals bij hema bijvoorbeeld) tips, meningen, ervaringen?
Het is niet ontzettend budget proof... Maar ik heb net 2 albums laten maken bij profotonet. Ze zijn fantastisch mooi geworden. Je kunt de albums ook plat leggen zodat je 1 foto op 2 pagina's kunt laten drukken. De foto's hebben erg mooie kleuren en zijn erg scherp vind ik. Ook heb ik een paar programma's op andere site's geprobeerd maar ik vond dit programma vrij gemakkelijk om mee te werken. Met goedkopere opties heb ik geen ervaring
Kijk hier eens, daar staat al het 1 en ander: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/362050-waar-drukken-jullie-online-jullie-fotos.html
Laatst voor t eerst bij topfotoalbum besteld en ben heel tevreden! echt mooi! en boekje ligt ook plat, geeft mooi resultaat inderdaad! voorheen alitjd bij albelli besteld, maar topfoto vind ik veel mooier!
Ik vind blurb erg goed. Handig programma, niet te duur, keuze uit verschillende soorten papier en goede service.
Webprint!! Daar drukken ze je foto album tenminste op echt fotopapier af!! Tenminste...dat is mogelijk. En dat is dus super kwaliteit. Persoonlijk houd ik niet van foto albums op gewoon papier. Ik kies bij webprint voor het magini foto album....heeeeerlijk simpel!!!!