Witte afscheiding 3 dagen na ovulatie

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Avy92, Apr 3, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Avy92

Avy92 Lid

Apr 3, 2018
    12
    0
    1
    Female
    Ik heb gelezen dat je de dag voor je ovulatie en de dag zelf vruchtbaar ben en dus je eisprong hebt en daarna niet echt vruchtbaar meer bent. Dus 3 dpo gaat dan niet op. Het gaat mij er ook niet om of een vrouw al dan wel of niet zwanger is, maar de vraag of vrouwen, zwanger of niet dus, deze klachten hebben. Ik ben zelf al een keer zwanger geweest en zelfs ik heb dit nog niet mee gemaakt. Misschien zijn de klachten anders gerelateerd. Dus is het fijn om dit van anderen te horen als ze zich daarin herkennen...

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Wat bedoel je met 3DPO gaat dan niet op? Als je 2 april je eisprong hebt gehad dan zit je nu op 3 DPO oftewel days past ovulation (dagen na je eisprong).

3. Avy92

Avy92 Lid

Apr 3, 2018
    12
    0
    1
    Female

Ik weet wat DPO betekent. Mijn eisprong was de 30 of 31, zal er om hangen. Dus 5 DPO en niet 3.

4. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Oke. Laat maar zitten want schijnbaar wil je je eigen beredenering er op na houden:thumup:.

Hoop dat je nog andere reacties krijgt waar je wat mee kunt.

5. Avy92

Avy92 Lid

Apr 3, 2018
    12
    0
    1
    Female
    Klopt. Want ook ik kan lezen. En hou dit bij, dus mag toch hopelijk zelf wel weten wanneer mijn ovulatie is dank u.
    Ik vroeg advies over mijn klachten en pijn. Niet over mijn ovulatie en wanneer deze is. Hoop inderdaad op advies en verhalen van anderen waar ik wel wat mee kan

6. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Jeetje, vriendelijk ben je in ieder geval niet ;).

Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt alleen zoals al eerder gezegd klopt dat niet. Een ovulatietest geeft je LH-piek weer. Je eisprong vindt dan meestal plaats binnen 24-48 uur.
    Op 31 maart een positieve ovulatietest kan het natuurlijk nooit zo zijn dat je eisprong dan de 30ste is hé. Ik zeg dat niet om je te pesten. Maar als het deze ronde niet raak is en je vervolgens structureel op de verkeerde dagen seks hebt omdat je uitgaat van een app en de werking van een ovulatietest niet begrijpt is het erg zonde.

En zoals al eerder benoemd, ja ik herken je klachten en hier was het de eisprong en de progesteronstijging die dergelijke klachten veroorzaakte.

7. Avy92

Avy92 Lid

Apr 3, 2018
    12
    0
    1
    Female

He moet jij zeggen. Jij vind dat ik niet naar jou luister en " mijn eigen beredenering er op na hou" klinkt ook niet echt vriendelijk voor iemand die mij verder niet kent maar wel even advies erover geeft? Ik heb op 29, 30 en 31 testen gedaan. En waren op de 29 en 30e het meest postief, 31 iets minder en 1 helemaal niets. Dan zou mijn kans op zw het hoogste op 30 en 31 liggen en hele kleine extra kans op 1.

De arts van de HAP noemde het nota bene ook 5 DPO.

Bedankt voor je advies. Je hebt genoeg info gegeven. Fijne avond.

8. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,079
    17,041
    113
    Waarschijnlijk niet wat je wil horen, maar ik sluit me bij @bozoe aan ;)

Het is nog véél te vroeg om zwangerschapssymptomen te ervaren. Of je ovulatietest nou positief was op 29, 30 of 31 maart (want dat is mij nu niet meer duidelijk). In een uiterst geval is een innesteling nu gaande, waardoor er straks langzaamaan HCG aangemaakt wordt en je dus langzaamaan symptomen kan ervaren. De meeste vrouwen ervaren deze echter absoluut niet tot een week of 5, gezien het HCG dán pas op een dusdanig niveau is dat je er last van kan krijgen?

Progesteron maak je ook aan in de tweede fase van je cyclus, kun je ook behoorlijk last van krijgen. En een mega mindfuck: maar die kwaaltjes lijken dus op hoe zwangerschapskwaaltjes omschreven worden. Vervelend, maar waar ;)

Je klachten komen mij overigens totaal niet bekend voor. Althans: niet van zo extreem vroeg in een zwangerschap. Lijken mij echt typische progesteronkwaaltjes.

bozoe likes this.

Share This Page