even vraagje wie weet dit? ik moet over 9 dagen testen (zwangerschapstest) heb me eerste iui vorige week gehad. alleen ik heb veel witte afscheiding, en moet ontzettend veel plassen. Zou dit al een teken van eventueel beginnende zwangerschap kunnen zijn?? mvg
Alles kan! Het kan zo zijn het hoeft niet. Ik had nergens last van toen ik zwanger bleek te zijn! XXXX Marinka
ik hoop het voor je ! hier precies het zelfde, dunne witte afscheiding .. ik ga voor je duimen ! (en voor mezelf natuurlijk )
hallo oke ik ben dus niet de enigste .. ik probeer niet e veel te hoopte om zo de teleurstelling te verkomen. ik kan over 10 dagen testen ongeveer en die duren zoooooo lang. su6 ik duim mee!!
spannend!! ook je eerste iui.. was erg zenuwachtig maar viel reuze mee allemaal gelukkig.. bij jou?? su6 duimen!!!
Bij mij is het een typische kwaal na de eisprong. Dan heb ik altijd veel wit slijm. Hopelijk betekend het bij jou wel iets positiefs
Ik heb hier ook al een paar dagen last van. Zit nu 3-5 dagen voor mijn NOD en heb gisterochtend een vroege test gedaan die natuurlijk weer negatief was. Probeer mezelf er nu van te overtuigen dat het weer niet gelukt is maar heb wel veel andere symptomen die me voor de gek houden (zachte borsten, rommelende buik, geen pijn die menstruatie aankondigt, geen eetlust, enz...) Ben benieuwd. Hoop dat het ons allemaal een keer lukt!
Hoi, Bij mij was juist een signaal dat ik géén afscheiding had! Afscheiding zelf is niet per sé een teken van zwangerschap, maar als je het normaal niet hebt en nu ineens wel, dan zou het wel iets kunnen betekenen. Spannend! Groetjes Patricia
Ik ga ook nergens van uit,ma zou idd niet te vroeg testen dan maak je Je zelf alleen ma gek en Wordy je teleurgesteld En ik ben van mening dat als je zwanger zou Zijn dat je pas symptomen krijg als je over tijd bent eventueel misselijk etc En dat de kwaaltjes die je nu voelt voor dat je eigelijk ongesteld moet worden .. Of toch met ongesteld heid te maken kan hebben maar het uit eindelijk niet door zet of wel . Zoals k krijg altijd vpor dat k ongesteld moet worden hoofdpijn rug pijn veel eten misselijk soms opgezette buik dan weet k gewoon ow ja moet volgende week ongesteld worden . Dus k maak me zelf nu alleen ma gek als k bij ieder kwaaltje denk mm mis zwanger ?! Maar ja zo denk k stiekum wel haha van daar ook me vraag over de witte afscheiding :😊😊 maar ja probeer er nu ma zo min mogelijk aan te denken .. En dan volgende week officieel 9 feb testen dan zou ik 4 dagen over tijd zijn weet biet of k dat vol hou haha wol zo graag eerder testen ma ja zou wel heel erg veel geluk moeten hebben om na de eerste iui behandeling gelijk zwanger te raken maar ja niks is onmogelijk 😊su6 iedereen Mvg
hier is het wit rekbaar bij jou ook ? ik had de vorige ronde ook wit maar dat was meer creme achtig.. heerlijk die details he hahaha
Hahaha ja lekker charnant Ik har dus vandaag echt zon gevoel dat me vruchtwater knapte Ik gelijk na de wc was echt helder leek net water En een heel Klein beetje wit . Moeilijk uit te Legen voor me gevoel wel anders idd Ben benieuwd xx
Ja helaas , En heeft ook niks met de behandeling te maken begreep ik vandaag van de dokter ! Gewoon kwestie van afwachten !
Voor mijn zwangerschappen had ik hele erg borrelende darmen, maar niet dat alles heen en weer ging. Dat klinkt meer als flatulentie (gasophoping). Helaas zijn onrustige darmen niet per sé een voorbode van zwangerschap, ik had het ook voordat ik ongesteld werd, maar wel iets korter en niet al een week na de eisprong.