K ben nu een dag overtijd en heb witte afscheiding, heb nog niet getest. Was bij de innesteling dagen ziekjes geweest(griepje,verkouden,hoofdpijn) daarna voelde k wel wat krampjes in me buik en heb gevoelige tepels! Heeft iemand dit gehad? Kan het zijn dat het eitje bevrucht is omdat ik nu witte afscheiding krijg?
Ik heb juist altijd vlak voor mijn menstruatie witte afscheiding. Dacht dat die bij een zwangerschap juist wat waterig zou zijn.
Ik had waterige afscheiding toen ik zwanger was. Zijn jullie inmiddels bewust bezig met zwanger worden? Of is het nog steeds voor het zingen de kerk uit? Vorige maand dacht je ook zwanger te zijn ondanks deze methode en waren jullie nietbewust bezig met zwanger worden. En was je ook overtijd. De vorige ronde had je dus ern langere cyclus. Ben je in vergelijking met vorige cyclus ook overtijd? Want je kunt het beste altijd van je langste cyclus uitgaan. Succes met zwanger worden!
Haha so so ik word goed in de gaten gehouden ! Nee nu is het bewust geen zingend de kerk uit en mijn vorige cyclus was gwn normaal k was niet overtijd het waren de 'symptomen' het was misschien die donderdag of vrijdag dat ik ongeteld zou worden en VRijdag avond was ik dus ongesteld! K hou namelijk alles in de gaten heb daarvoor een app. Deze maand ben k wel overtijd en ook symptomen nu al 2 dagen overtijd
Niet vervelend bedoeld.. maar een app weet niet wanneer je eisprong is geweest dat weet je alleen dmv ovulatietest en temperatuur of doe je dat ook? En wat betreft je symptomen dat zegt helaas ook niks het kan twee kanten op maar als je zeker weet dat je 2 dagen overtijd bent zou ik zeggen testen?
Ik had juist normaal gesproken altijd afscheiding en als ik zwanger was had ik het juist niet. Maar afscheiding zegt echt niets over zwanger zijn of niet hoor! Als je het wilt weten, testen! Anders maak je jezelf helemaal gek denk ik
Ik had van mijn eisprong tot aan mijn NOD doorzichtige vruchtbare afscheiding. En op NOD en daarna weer witte afscheiding.
De app die ik heb geeft ongeveer aan wanneer ik de eisprong maar dat betekend natuurlijk niet dat het daadwerkelijk is het is dus MOGELIJK die dag maar daar gaat het niet om ik weet heus wel wanneer ik mijn eisprong heb dat zie je ook aan de slijm en mijn temperatuur dit weet k allemaal wel......!! maar dit is niet de vraag van de topic.....?!!! De vraag gaat over witte afscheiding na NOD blijkbaar is iedereen anders dus ik zie het wel...
Leer eerst is schrijven het is HET topic niet DE topic en ten tweede ik zeg het alleen maar en het was een goed bedoelde reactie waarin ik ook zei het kan waarom test je niet gewoon als je twee dagen over tijd bent dan weet je genoeg. Je gaf zelf ook aan dat je vorige keer niet over tijd was maar je dacht eerst van wel (vorige topic) dan is het niet zo raar dat ik wat zegt over die app, je wilt je eisprong niet missen toch? Iedereen mag zijn mening geven zo ik ook als je dat niet wilt moet je geen vraag stellen. Ik vind je antwoord nogal kinderachtig.
Ik zou gaan testen..je bent nu 2 dagen overtijd... + iets vriendelijker reageren op de mensen die proberen mee te denken
Oh okee, nou de reden dat ik het zei was omdat je vraagt of andere vrouwen het verhaal van witte afscheiding herkennen, alsof je bevestiging zoekt dat je misschien zwanger bent. Maar alleen een test kan bevestiging geven natuurlijk
En ik dacht dat ik toch redelijk kon schrijven Het maakt ook niet uit ik wilde alleen mijn punt duidelijk maken dat ik niet graag afgekat word als ik mijn mening geeft de opmerking was niet netjes. Dus bij deze: Sorry Women voor mijn kinderachtige opmerking en nogmaals mijn opmerking was GOED bedoeld
Hahaha, sportief Bloem . Ik heb eerlijk gezegd niet eens echt gelezen wat hier allemaal stond. Wilde gaan lezen en toen zag ik jouw reactie. Vond het stiekem erg grappig, vandaar dat ik even reageerde haha
Haha ja en ik wilde mijn punt ook alleen even duidelijk maken let dus ook niet op mijn typ gedoe En ik ook sorry k wil het gwn goed beschrijven en duidelijk maken bedoelde het goed