Hallo, Ik ben nieuw hier, dus ik weet niet of hier al een topic over is. Maar ik heb een vraag; Ik ben na week1 van mijn pilstrip gestopt en wacht nu dus op mijn onttrekkingsbloeding. Normaal komt deze na 3 dagen. Ik ben gestopt afgelopen dinsdag, maar tot nu toe nog geen onttrekkingsbloeding.. Ik heb wel hoofdpijn gehad gisteren en een wat krampjes in mijn buik, maar vandaag al weer nergens last van. Zou deze onttrekkingsbloeding niet doorzetten, omdat ik na 1 week slikken al gestopt ben? Is nu wel mijn cyclus al begonnen? Dus kan ik gisteren (eigenlijk de dag dat ik ongi moet worden) als dag 1 rekenen? Wie o wie kan mij helpen?? Alvast bedankt.
Je cyclus is nog niet begonnen die begint pas op de eerste dag van helder bloedverlies dus niet bruine afscheiding etc als je helder bloedverlies opmerkt is dus dag 1. Ik denk wel dat het er mee te maken hebt dat je maar 1 week de pil geslikt hebt maar zeker weten doe ik het niet.. mag ik vragen waarom je na 1 week stopt? En niet vorige week?
Hoi, Je ontrekkingsbloeding kan ook nog wel even duren. Na het stoppen van de pil (halverwege week 2) werd ik na 35 dagen pas ongesteld. Je lichaam is waarschijnlijk van slag omdat je de pilstrip niet hen afgemaakt. Hopelijk wordt je snel ongesteld zodat je verder kan. succes
Ik ben hiermee gestopt omdat mijn partner zo lang geen tweede kindje wilde en nu ineens aangaf dat hij graag een kindje wilde. We waren zo blij samen, dat ik gewoon direct ben gestopt met de pil.... Bedankt voor jullie reactie in ieder geval
Met de pil, bouwt zich tijdens de slikdagen langzaam slijmvlies op. Dat gaat dan weg in de stopweek. De pil zorgt er alleen voor dat de eicel niet rijpt en vrijkomt. Omdat je zo vroeg gestopt bent, is er erg weinig slijmvlies. Het kan zijn dat je lijf het weer opneemt. Het kan ook zijn dat het er pas na een lange tijd uitkomt. Het duurt altijd even voor je cyclus weer opnieuw begint, zeker als er nog oud slijmvlies zit. Dus je cyclus is nog niet begonnen. Even afwachten dus.