help, ik word gek van mijn eigen lijf..

Discussion in 'Zwanger worden' started by sillybilly, Mar 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sillybilly

sillybilly Actief lid

Feb 24, 2008
    461
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb sinds de geboorte van onze zoon 1,5 jaar geleden een wisselende cyclus. Het is steeds tussen de 24 en 38 dagen geweest. Nu is het vandaag dag 38 van mijn cyclus en heb nog geen bloed. Zaterdag getest, en die was nog negatief.

Ik heb ook totaal geen teken dat er een ongi aankomt. Wel ben ik erg futloos en met vlagen misselijk. Houd ik nu mijzelf voor de gek, of speelt mijn lijf een spelletje?:(

groetjes Sylvia

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    het kan zijn dat je lichaam je om de tuin leidt. Probeer eens iets ontspannends te doen. Lekker in bad een boekje lezen. Maar het kan ook zijn dat je zwanger bent maar je hcg erg wisselt dan kan je de ene dag een positieve test hebben en de andere dag niet.

succes

3. misa

misa Niet meer actief

Wat vervelend die onzekerheid en twijfels en onregelmatige cyclus. Ik herken het helemaal. Ik denk dan ook dat je lichaam je zeker voor de gek kan houden. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dat deze keer ook zo is.
    Ik zou morgenochtend gewoon nogmaals testen. Wie weet..!

Sterkte!

4. sillybilly

sillybilly Actief lid

Feb 24, 2008
    461
    0
    0
    Zo, weer een paar dagje verder. Nog steeds geen ongi, en weer een engatieve test.
    Ik ben wel zo veel mogenlijk met andere dingen bezig om mezelf niet helemaal gek te maken. Maar het is wel erg spannend zo.
    Ik voel gewoon dingen die ik ook voelde toen ik zwanger was van onze eerste...
    we wachten nog maar even af

5. CvTM

CvTM Lid

Jan 22, 2010
    16
    0
    0
    ass. fm
    Delfzijl
    hey sillibilly,
    je kunt ook heel lang een negatieve test houden omdat je nog niet genoeg zwangerschaps homonen hebt in je lichaam, tuurlijk kan je lichaam je heel goed voor de gek houden ik voel het zelf ook, maar dit is ook vaak omdat je het te graag wil en jezelf dingn probeert wijs te maken, maar als je gevoel net zo sterk is al bij je eerste zwangershap zou ik zolang er geen menstruatie gewoon naar een week nog een test doen, en anders eventjes langs de ha om een bloedtest gte laten doen. Dan weet je het zeker.
    ga zeker voor je duimen
    liefs

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Dat had ik ook met 2 vd 4 zwangerschappen, pas na een dikke week overtijd testte ik positief..

Weet ook wel dat ik bij onze eerste ICSI zeker wist dat ik zwanger was, nou dat viel echt heel erg tegen toen ik hartstikke ongesteld werd.

Je zou idd je HCG kunnen laten prikken, dan weet je het meteen..

Share This Page