Witte afscheiding en

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jarina, Apr 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jarina

Jarina Actief lid

Apr 19, 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Hallo Dames,

Ik had gisteren witte afscheiding in mijn ondergoed en daarna voelde ik steeds nattigheid, daardoor dacht ik dat mijn menstruatie eraan kwam maar toen ik naar het toilet ging om te kijken was het vocht/water..

Wat kan dit zijn? Komt mijn menstruatie eraan?

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meid,ik heb het ook al een paar dagen. Sinds gisteren ook steeds het gevoel dat ik vloei maar idd ook alleen maar wat afscheiding. Ik lees dat dit ook een zwangerschapssymptoom kan zijn en dat veel vrouwen rond de ongi-periode juist erg droog zijn.
    Maar goed,misschien is dat bij ons net anders..je weet het gewoon niet. Afwachten of testen is het enige wat je kunt doen.. Succes!

3. Jarina

Jarina Actief lid

Apr 19, 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik had vorige week en maandag getest allebei negatief, maar dit is mijn eerste ronde en als ik uit zou gaan van een cyclus van 28 dagen zou gister (disndag) mijn NOD zijn.

Ik wil morgen graag opnieuw testen maar ben zo bang voor de teleurstelling.

Ik heb niet alleen witte afscheiding maar ja slijm kan je het niet noemen het is zo dun als water en doorzichtig

4. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    truste lieve meiden, ben benieuwd wie morgen gaan testen.;)

5. tries79

tries79 Lid

Apr 8, 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA
    Hoi dames!

Ook ik heb de laatste week nogal last gehad van witte afscheiding,zo erg had ik het eigenlijk nog nooit gehad.
    Vanmorgen een test gedaan en teste positief,ik heb eerder ook gelezen dat het een zwangerschaps symptoon kon zijn.

ben benieuwd of jullie nog gaan testen!
    heel erg veel succes!!
    xxx tries

6. Chocomam

Chocomam Lid

Feb 6, 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meid, k had t ook twee dagen. K kan over twee dagen pas testen, dus of het n positief teken is kan k j nie zeggen. Ieder lichaam is ook anders.. K heb ook gelige afscheiding. Normaal heb k dat niet n werd wakker met een erg natte ..... gister ochtend.. Het is gwn afwachten. Toen k was gestopt met d pil duurde mn eerste cyclus 42 dagen.. Erg lang en had allerlij kwaaltjes wat leek op n zwangerschap.. Maar k werd ongi. Die kwaaltjes herhaalde zich iedere maand.. Deze maand heb k juist niks.. Geen zere borsten geen extreme buikkrampen en geen lage rugpijn.. Zo af en toen wel, maar niet zoals eerst.. Over twee dagen moet k ongi worden. K wacht tot na het weekend mocht k t nog niet zyn.. Hopen n bidden is wat k nu doe..

Succes meid

7. Jarina

Jarina Actief lid

Apr 19, 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Tries van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

en Chocomam het kan dus vanalles zijn. Omdat het mijn eerste ronde is weet ik totaal niet hoelang mijn cyclus is. Het is dus gewoon af wachten en proberen om er niet zoveel mee bezig te zijn.

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,220
    0
    36
    Ik heb deze afscheiding dan wel, dan niet voor mijn ongi.
    Maar het kan ook zeker een zwangerschapsymptoom zijn, dan is het nare van alles, je ongi tekenen kunnen ook net zo goed een zwangerschapteken zijn.
    Alleen een test geeft uitsluitsel, en geen bloed natuurlijk!
    Succes enne, Tries: gefeliciteerd!!!

Share This Page