Hoi, Ik vroeg mij af of je de hele zwangerschap last hebt van witte afscheiding? Of is het in perioden?
Bij beide zwangerschappen de gehele zwangerschap last van gehad. Het wordt zelfs erger naarmate je zwangerschap vordert...
Erger? Ben benieuwd wat er komen gaat, ik sta nog in het prille begin. Had nog nooit in mijn leven inlegkruisjes gebruikt, maar 2 dagen geleden maar van die dingen gekocht.
Ik zit nu op het einde en het komt nu - sorry voor de beschrijving - echt in vreselijk grote klodders. Was de vorige keer ook zo. Hoe verder in de zwangerschap hoe meer afscheiding.
Haha, ze waren in de aanbieding bij kv. Die cassiere keek wel wat gek toen ik met 240 inlegkruisjes aan kwam zetten, maar ze vliegen erdoorheen hier!
Hier merk ik ook dat het meer is. En ik ben nog pas aan het begin Heb maar meteen een voordeelpak inlegkruisjes gehaald. Denk dat ik er alvast aandelen op ga nemen
Bij mijn eerste in periodes, in het begin had ik zo goed als niks en na de 28ste week kreeg ik er pas last van. Nu met de tweede heb ik meteen al vanaf het begin heel veel last ervan, moet echt soms na een uur al een schoon broekje aan. Het kan dus ook nog is verschillen per zwangerschap.